Skunkfunk: fresh, fun en funky!
Het begon allemaal in 1996 met een eenvoudige verzameling van T-shirt, die tijdens de vier jaren die volgden het kenmerk van Skunkfunk is geworden. Mikel Feijoo Elzo heeft zijn producten gepromoot door van "deur tot deur" te gaan, en zijn producten op muziekfestivals en jaarmarkten te verkopen. Het merk heeft daardoor een internationale dimensie gekregen. Wat is de filosofie van Skunfunk? Niet met de massa meegaan en het creëren van mode, terwijl het merk met "beide benen op de grond blijft staan''. Het merk is gericht op kwaliteit en op een funky stijl die bedoeld is voor iedereen. Volgens het merk, zijn het de mensen zelf die voortdurend opnieuw Skunfunk uitvinden. Het product is ontzettend "multi-functioneel" en is aan te passen aan verschillende stijlen en toepassingen. Het doel is om kleding, tassen en betaalbare accessoires, veelzijdige en funky mode te creëren die zowel duurzaam is als in de mode. Dus funky, maar ook milieuvriendelijk! Volgens Skunfunk gaan mode en milieu samen. Zij transporteren de producten per boot, gebruiken voor de confectie biologisch katoen, gerecycleerd polyester en geregenereerde cellulose vezels. Skunkfunk is altijd op zoek naar nieuwe concepten en innovaties, en werkt samen met vele artiesten uit verschillende artistieke domeinen.