Spartoo gebruikt cookies om uw ervaring op onze site te verbeteren. Dus als u doorgaat met bladeren op deze site, accepteert u het gebruik ervan om statistieken van bezoeken op te stellen of om u gepersonaliseerde aanbiedingen of gerichte advertenties te bieden. Je wenstMeer weten ? Je wenst Stel je cookies in ?

Help & Contact

085 - 888 30 19
maandag t/m vrijdag: 9.00 tot 17.00 uur
Volg uw aanvragen
Kies een rubriek
Voor de bestelling
Na de bestelling
Mijn account
Contact professioneel

Vystavenie objednávky

Betaling

Betaling

Betaalwijzen
Voor een Spartoo product :
  • Visa of Mastercard (in 1 keer) ;
  • Visa of Mastercard (in 3 keer, voor alle bestellingen vanaf 50 euro, voor deze service wordt 5 euro in rekening gebracht) ;
  • iDEAL ;
  • Paypal ;
  • Klarna-Factuur (3 euro) ;
  • Betaling via een cadeaubon.
Voor een partner product, de betalingwijzen kunnen verschillen per partner:
  • Visa of Mastercard (in 1 keer) ;
  • Paypal ;
  • iDEAL ;
  • Klarna factuur (3 euro) ;
  • American Express ;
Beveiligde betaling
Je kunt met het volste vertrouwen jouw bestellingen plaatsen op Spartoo.nl met de garantie van optimale veiligheid! Spartoo.nl besteedt veel aandacht aan veiligheidskwesties met betrekking tot internetbetalingen. Jouw bankgegevens worden versleuteld doorgegeven aan onze server via het SSL-protocol (Secure Socket Layer) en worden via een geheel beveiligde omgeving doorgegeven aan onze bank CIC. De gegevens worden in geen geval bewaard.
de BTW
De aangegeven prijzen op de productpagina's en in je winkelmandje zijn incl. BTW.
Ik kan mijn betaling niet afronden
Als je bank jouw betaling weigert, wordt je bestelling automatisch geannuleerd en zal het aankoopbedrag niet van je rekening worden afgeschreven. Wij adviseren je om contact op te nemen met je bank. Vervolgens kan je de bestelling opnieuw plaatsen.
Wat gebeurt er als mijn bank de betaling weigert?
Als je bank jouw betaling weigert, wordt je bestelling automatisch geannuleerd en zal het aankoopbedrag niet van je rekening worden afgeschreven. Wij adviseren je om contact op te nemen met je bank. Vervolgens kan je de bestelling opnieuw plaatsen.

Bezorging

Levergebieden

Levergebieden
De lijst met landen waar wordt bezorgd
  • Nederland
  • België

Wijze - Kosten - Levertijd

Bezorging in Nederland - België
Bezorging aan huis met PostNL
Max. levertijd: 5 werkdagen
Gratis levering
Bezorging aan huis met UPS STANDARD
Max. levertijd: 5 werkdagen
Leveringskosten : 7 €
Bezorging aan huis met UPS EXPRESS
Max. levertijd: voor 13 :00uur besteld, de volgende werkdag in huis
Leveringskosten : 15€

Bezorgen op een ander adres dan mijn huisadres

Bezorgen op een ander adres dan mijn huisadres
Spartoo producten
Spartoo biedt je ook de mogelijkheid om je bestelling op een afleverpunt te laten bezorgen :
  • Via de optie Pakjegemak kan je jouw bestelling laten leveren op een gekozen afhaalpunt.
  • Spartoo biedt altijd een afleverpunt aan bij jou in de buurt. Laat je bestelling daarom leveren op een van de afhaalpunten met vaak ruime openingstijden.

  • Partner producten
    De « partner » producten hebben hun eigen lever- en retourvoorwaarden. Kijk voor meer informatie bij de productpagina en klik vervolgens op « bekijk de levervoorwaarden ».

Een bestelling plaatsen

Een bestelling plaatsen

Hoe plaats ik een bestelling?
Hierbij de te volgen stappen om een bestelling op Spartoo te plaatsen : Indien je al een klantaccount hebt, log in met je emailadres en wachtwoord. Indien je nog geen klantaccount hebt,dien je er één aantemaken. (Het is verplicht om een klantaccount aantemaken om een bestelling te plaatsen.) Volg deze stappen:
  1. Selecteer de gewenste artikelen, de kleur en de maat . Plaats deze in je winkelmand.
  2. Selecteer de gewenste artikelen, de kleur en de maat . Plaats deze in je winkelmand.
  3. Als je eenmaal alle artikelen die je wenst hebt gevonden, klik je op « mijn winkelmandje », in de rechterbovenhoek van de pagina, daarna op «bestellen» in het groen, om je bestelling te voltooien
  4. Je bestelling bevestigen in 5 stappen :
    • Als je een kortingbon hebt, vul deze in ofselecteer hem;
    • Kies je betalingswijze;
    • Kies de leverwijze;
    • Kies het leveradres;
    (Ter informatie) Het leveradres dient te zijn in het land dat overeenkomt met onze website (Een nederlandse bestelling op onze nederlandse website: spartoo.nl ; een bestelling belgische bestelling op spartoo.nl of spartoo.com
  5. Voordat je de betaling gaat doen, controleer de inhoud van je winkelmandje (kledingmaat, schoenmaat,kleur) Voltooi de aankoop door je betaling te doen.
Je ontvangt een orderbevestiging per email, en een andere email wanneer je pakket uit ons magazijn wordt verzonden. Door te klikken op « Mijn account » in de rechterbovenhoek van de pagina, en daarna in « mijn bestellingen» te kiezen voor «mijn laatste bestelling bekijken» , kun je de vooruitgang van je pakket volgen. In deze rubriek vind je alle gedane spartoo bestellingen en de factuur van elke bestelling. Voor alle vragen over je bestelling, ga naar de rubriek « mijn bestelling» .
Mijn winkelmandje
Een artikel toevoegen aan je winkelmandje
Ga naar de productpagina van het gewenste product. Kies de product maat. Klik vervolgens op « Toevoegen aan mijn winkelmandje ».
Mijn winkelmand bestellen
Je wenst je bestelling af te ronden : ga terug naar « mijn winkelmandje » rechtsboven de homepagina en klik vervolgens op « bestellen», in het groen aangegeven.
Artikel verwijderen uit mijn winkelmandje
Als je een artikel wenst te verwijderen uit je winkelmandje, klik dan op het prullenbak icoon naast de « totaal » kolom. Als je de hoeveelheid wenst te wijzigen, klik je op de plus of de min om het aantal te wijzigen, in de « aantal » kolom.
Tijd producten in winkelmandje
De producten blijven maximaal 15 minuten in je winkelmandje. Gedurende deze tijd kan het artikel niet door een ander persoon worden besteld. Nadat deze tijd verstreken is, zijn de artikelen niet meer voor je gereserveerd.
Een cadeau bestelling plaatsen
Jouw cadeaubon kan worden gebruikt als een soort bankkaart. Het enige wat je hoeft te doen is deze kaart selecteren bij de betaalwijze « Bankkaart»
Let op: Als het totale bedrag van je bestelling lager is dan of gelijk is aan jouw cadeaubon, is het niet mogelijk dit aan te vullen met een andere betaalmethode. De cadeaubon is 1 keer geldig, dit betekent dat de korting maar een keer toepasbaar is, zodra je het artikel retour stuur, wordt het aankoopbedrag niet teruggestort op de cadeaubon. Cadeaubon aanbieding : Spartoo biedt je de mogelijkheid om voor een vriend(in) een cadeaubon aan te schaffen :
  • Je kiest het aankoopbedrag ;
  • Je schrijft een bericht aan de ontvanger ;
  • Je stuurt de cadeaubon per email, of je drukt het af om het persoonlijk te geven.
De cadeaubon is 1 jaar geldig, vanaf het moment dat de cadeaubon is aangeschaft.
Let op: deze kaart is alleen geldig op Spartoo producten, voor bestellingen bij partners is deze kaart niet geldig. Hier kan je de cadeaubon kopen : https://www.spartoo.nl/cadeaubon.php
Gebruik een kortingsbon of een cadeaubon
Als je een cadeaubon hebt, kan je deze gebruiken voor een van je volgende bestellingen, door op de betaalpagina bij nummer 1 « kortingsbon » de code van de cadeaubon in te geven. Als je al een kortingsbon of cadeaubon hebt ingegeven, wordt deze alsnog aangeboden bij het afrekenen. Als de cadeaubon geldig is en jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden, wordt de korting er automatisch afgehaald. Als er een fout in beeld verschijnt, bekijk dan goed of jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de cadeaubon. Voordat je de cadeaubon gebruikt, adviseren we je goed te kijken naar de gebruiksvoorwaarden. (De voorwaarden zijn ook te zien bij het tabblad «Mijn voordelen» in je klantenaccount bij «Mijn cadeaubonnen » en klik vervolgens op « Meer info hier » ).
Let op:
  1. De cadeaubon kan niet worden toegepast op bestellingen van partnerproducten.
  2. In het geval van een retour met een terugstorting, wordt het aankoopbedrag niet teruggestort op de cadeaubon.

Ik heb een fout op de website gezien

Ik heb een fout op de website gezien

Ik heb een fout op de website gezien
Spartoo hecht veel belang aan productomschrijvingen en communicatie in het algemeen. Indien er toch een foutje geslopen is in de opmaak van onze website of e-mail, kun je dat aan ons doorgeven via het contactformulier of per telefoon op 085 - 888 30 19.. Alvast bedankt voor je hulp!

Partner producten

Partner producten

Wat is een partner product ?
Een partner product is een artikel dat door een professionele verkoper wordt aangeboden via de website van Spartoo.NL. Alle verkopers voldoen aan onze kwaliteitseisen inzake producten en diensten en worden zorgvuldig door Spartoo uitgekozen. Veilige betaalwijzen en kwaliteit zijn gegarandeerd als je de bestelling plaatst. De producten worden aangegeven met het label "Partner Product" op de productpagina. Je kan ook filteren zodat je alleen de Spartoo-artikelen of partnerproducten te zien krijgt: "Spartoo", "Partnerproducten", "Alle verkopers". Via de links op de productfiche vind je informatie over de verkoper, zijn leveringswijzen en zijn voorwaarden voor eventuele retourzendingen.
De betaling-, lever en retourvoorwaarden van partner producten
Betaling
Je kunt betalen via Ideal, per creditcard, via Klarna factuur (3 euro), via Paypal of betaling 3 maandelijkse termijnen. Voor alle partner producten is alleen betaling via Ideal en per creditcard mogelijk. Jouw bankgegevens worden verder versleuteld doorgegeven aan onze server via het SSL-protocol (Secure Socket Layer) en worden via een geheel beveiligde omgeving doorgegeven aan onze bank CIC. De gegevens worden in geen geval bewaard of doorgestuurd naar onze partner.
Levering en retour
De lever- en retourvoorwaarden staan aangegeven op de productpagina. Door te klikken op de lever- en retourvoorwaarden op deze pagina, krijg je meer informatie hierover. Wij proberen zoveel mogelijk met partners samen te werken die ook een gratis levering en retourbeleid hanteren. Desalniettemin zijn onze partners vrij om hun eigen lever- en retourvoorwaarden te bepalen en kunnen deze afwijken van de Spartoo voorwaarden.
Hoe werkt de levering voor de partner producten ?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst op Spartoo.nl, verzendt onze partner jouw bestelling binnen 48 uur. Vervolgens ontvang je een mail met de naam van de transporteur en een trackinglink waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt op de website van de transporteur de voortgang van je bestelling volgen.
Hoe werkt de levering voor een partnerproduct ?
Je kan Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner verkoper stelt. Je vindt deze retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina. Log in op je SPARTOO.NL-account met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar de rubriek mijn retouren om het aanvraagformulier voor retourzending intevullen. Gratis retour sturen geldt voor Spartoo artikelen en voor sommige Partner Producten, maar helaas niet voor allemaal. Vandaar het * sterretje op de homepage bij "Gratis Retourzenden". Je vindt deze informatie eveneens terug in de voorwaarden op de productpagina. Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening.

Problemen met de verbinding

Problemen met de verbinding

Problemen met de verbinding
Indien je een probleem ondervindt met surfen op de Spartoo-website, kijk dan eerst na of je internetverbinding goed functioneert. Indien het probleem aanhoudt, kun je contact opnemen met onze klantenservice en doorgeven met welke internetbrowser je werkt (Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome …). Zo kan ons IT-team het nodige nakijken en rechtzetten.

Problemen tijdens de goedkeuring van een bestelling

Problemen tijdens de goedkeuring van een bestelling

Ik vind mijn kortingsbon of cadeaubon niet meer
Als je beschikbare kortingsbonnen hebt, zijn deze te vinden in je klantenaccount bij het tabblad « mijn voordelen» . Als de kortingsbon niet in beeld verschijnt, kan het zijn dat de kortingsbon verlopen is, aangezien de bon altijd een bepaalde geldigheidsdatum heeft. Je kunt de voorwaarden van de kortingbon of de cadeaubon bekijken in je klantenaccount, door te klikken « meer info hier » onder de code van de bon.
We informeren je dat bij een retour met een terugstorting, we het aankoopbedrag niet crediteren op je kortingbon.
Mijn kortingsbonnen/cadeaubonnen werken niet
Je kunt de voorwaarden van de kortings- en of cadeaubonnen bekijken door te klikken op « klik hier voor meer informatie » , onderaan de code van de bon. Om toegang te krijgen tot jouw bon, klik je op « mijn account» , en daarna op de rubriek « mijn voordelen ». Wij informeren je dat je de kortingsbonnen niet geldig op afgeprijsde artikelen, omdat je dan al van een korting gebruikmaakt. De kortingsbonnen kunnen een minimum aankoopbedrag als voorwaarde hebben. De kortings- en cadeaubonnen zijn niet van toepassing op partnerproducten.
Mijn bestelling verschijnt niet in mijn account
Als je geplaatste bestelling niet in jouw klantenaccount verschijnt, heb je altijd de mogelijkheid om contact met ons op te nemen door het onderstaande formulier in te vullen, geef hierbij je ordernummer en de datum van de bestelling door, als je deze hebt bewaard.
Mijn winkelmandje
Een artikel toevoegen aan je winkelmandje
Ga naar de productpagina van het gewenste product. Kies de product maat. Klik vervolgens op « Toevoegen aan mijn winkelmandje ».
Mijn winkelmand bestellen
Je wenst je bestelling af te ronden : ga terug naar « mijn winkelmandje » rechtsboven de homepagina en klik vervolgens op « bestellen», in het groen aangegeven.
Artikel verwijderen uit mijn winkelmandje
Als je een artikel wenst te verwijderen uit je winkelmandje, klik dan op het prullenbak icoon naast de « totaal » kolom. Als je de hoeveelheid wenst te wijzigen, klik je op de plus of de min om het aantal te wijzigen, in de « aantal » kolom.
Tijd producten in winkelmandje
De producten blijven maximaal 15 minuten in je winkelmandje. Gedurende deze tijd kan het artikel niet door een ander persoon worden besteld. Nadat deze tijd verstreken is, zijn de artikelen niet meer voor je gereserveerd.
Ik kan mijn betaling niet afronden
Ondanks de zorgvuldigheid van Spartoo rondom de kwaliteit van de betalingen, kan het helaas voorkomen dat er sprake is van een storing of een fout bij de betaling van je aankopen. Alvast bedankt om meteen contact op te nemen met de klantenservice, zodat een medewerker je de verdere procedure kunt uitleggen. Wij zullen je dan zo spoedig mogelijk helpen.

Product en voorraad keuze

Een artikel vinden

Een artikel vinden
Zoek per naam of per merk via de zoekbalk : Tik in het zoekveld bovenop de homepage van de site, de naam van het product of het merk waar je naar op zoek bent. Alle producten gerelateerd aan je zoekopdracht verschijnen vervolgens in beeld.
Zoek per productcategorie : Je kunt zoeken via onze beschikbare zoekfilters om het product naar je keuze te vinden. Bovenaan de pagina, zie je een regel met verschillende categorieën, welke in het dikgedrukt vermeld staan. Je kunt je zoekopdracht verder specificeren door te klikken op een van de tabbladen, waardoor de subcategorieën tevoorschijn komen. Bijvoorbeeld; dames, heren, kinderen, exclusief, daarna zijn er subcategorieën als schoenen, tassen, kleding..of sneakers, jurken, handtassen etc.
Zoek per merk : Je kunt ook direct zoeken per merk door te klikken op het tabblad « 1815 merken» boven de homepage pagina bij de rubrieken regel. Als je het merk gekozen hebt, kan je verder zoeken door middel van de filter links op de pagina. Bijvoorbeeld : genre (heren/dames), modellen, prijs, maat, kleuren etc.
Zoek per referentie nummer : Als je het referentienummer kent van je product, kan je deze direct in het zoekveld intypen.

Informatie over producten vinden

Informatie over producten vinden
Als je meer informatie wilt weten over een product, nodigen wij je uit om naar de productpagina te gaan. Hier kan je een complete beschrijving vinden van het product incl. de samenstelling en de afmetingen van het product. Je kunt ook de genomen foto's van onze eigen fotostudio bekijken, hierdoor kan je het product vanuit allerlei hoeken bekijken alsof je het in je eigen handen hebt.

Product maten

Hoe kies je jouw schoenmaat?
Om de juiste schoenmaat te kiezen, raden wij je aan om het maatadvies te volgen dat je vindt in elke productomschrijving. Dit advies is gebaseerd op de mening van onze klanten, maar het is mogelijk dat het in bepaalde gevallen niet overeenkomt met jouw specifieke maat. Je kan eveneens de maattabel raadplegen naast de maatinformatie.
Is jouw maat niet meer beschikbaar ? Je kunt klikken op « Maatwaarschuwing » : zodra de maat weer beschikbaar is, wordt je hiervan per email op de hoogte gesteld. We kunnen je echter niet garanderen of dit artikel of deze maat weer op voorraad komt of een mogelijke datum geven.
Hoe kies je de maat van je kleding?
Om de juiste kledingmaat te kiezen, raden wij je aan om het maatadvies te volgen dat je vindt in elke productomschrijving. Dit advies is gebaseerd op de mening van onze klanten, maar het is mogelijk dat het in bepaalde gevallen niet overeenkomt met jouw specifieke maat. Je kan eveneens de maattabel raadplegen naast de maatinformatie.
Is jouw maat niet meer beschikbaar ? Je kunt klikken op « Maatwaarschuwing » : zodra de maat weer beschikbaar is, wordt je hiervan per email op de hoogte gesteld. We kunnen je echter niet garanderen of dit artikel of deze maat weer op voorraad komt of een mogelijke datum geven.
Heeft Spartoo grotere maten ?
Bij Spartoo selecteren we met zorg en met behulp van onze partners vele merken en modellen om je een zo groot mogelijk aanbod te geven. Wij hebben ook een selectie van Grote Maten, voor vrouwen hebben we maten vanaf maat 41 en voor mannen maten die gaan tot maat 54. Om dit te ontdekken, nodigen we je uit om als volgt op zoek te gaan: kies je gewenste soort schoenen, en kies vervolgens de gewenste maat : alle beschikbare paren verschijnen vervolgens in beeld.

De voorraad en beschikbaarheid van de artikelen

De voorraad en beschikbaarheid van de artikelen
Alleen de beschikbare maten worden getoond bij Spartoo. Het kan voorkomen dat jouw maat niet meer op voorraad is. Als dit het geval is, kan je een maatwaarschuwing instellen, zodat je per email op de hoogte wordt gehouden als het product weer op voorraad is.
Maatwaarschuwing : Om gebruik te maken van de alert mail, kies je de gewenste maat en vervolgens voer je je mailadres in. Als je geen nieuws hebt ontvangen, hebben wij het artikel helaas niet meer op voorraad. Wij adviseren je vergelijkbare artikelen te zoeken, om zo een ander artikel te vinden die je leuk vindt.

Een artikel bewaren

Een artikel bewaren
Helaas, reserveren wij geen producten bij Spartoo. Om niet mis te grijpen, adviseren we je zo snel mogelijk te bestellen, zodat je zeker bent van de beschikbaarheid.

Spartoo en namaak

Spartoo en namaak
Namaak is bij wet verboden en de dader zal strafrechtelijk vervolgd worden. Spartoo respecteert deze wet en koopt direct bij de leveranciers in.
Het is dus volledig uitgesloten dat onze klanten namaak ontvangen.

Retouren en terugstortingen

Retouren en terugstortingen

Retourtermijn
Retourperiode voor een Spartoo artikel
Je hebt 30 dagen de tijd na levering van je pakket om een retouraanvraag te doen.
Retourperiode voor een partner artikel
De retourperiode van een partner artikel is afhankelijk van de retourvoorwaarden van de partner. Om de retourvoorwaarden van de partner te zien, ga dan naar de pagina met je bestelling,en klik op « zie retourvoorwaarden » .
Retourprocedure
Retourprocedure om een Spartoo product te retourneren Log in op je SPARTOO.NL-account met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar de rubriek 'Mijn retouren', « Retourzending aanvragen » . Volg vervolgens onderstaande procedure : Procedure :
  1. Kies de bestelling waar het om gaat, klik daarna de artikelen aan die je wilt retourneren. Vervolgens wordt de reden van je retour gevraagd.
  2. Geef het pakket af bij de post :
  3. Print je retouretiket uit, deze ontvang je in een e-mail met een link waarmee je het retouretiket kunt printen (ook beschikbaar bij het tabblad « mijn retouren » en klik vervolgens op « laatste retourzendingen») en plak dit op de doos. Dit retouretiket is 30 dagen geldig nadat je de retouraanvraag hebt gedaan.
  4. We informeren je dat het artikel moet worden teruggestuurd in de originele verpakking, samen met het etiket op de kleding en de beschermzak. De retour zal niet worden geaccepteerd als het model niet in originele staat wordt teruggestuurd (gebruikt, vies of beschadigd). Het product zal dan naar je worden geretourneerd en de terugstorting of omruil wordt niet in werking gezet.
  5. Volg je retour via je klantenaccount « mijn retouren » en selecteer vervolgens « laatste retourzendingen bekijken ».
  6. Op het moment dat het magazijn het pakket heeft ontvangen, en de retour is goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag teruggestort of een nieuw artikel opgestuurd. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je ook de betaling hebt gedaan. - Voor de terugstortingen per internationale bankkaart, kan het enkele dagen langer duren voordat het bedrag effectief op je rekening staat. - Voor betalingen in 3 termijnen : Als je de hele bestelling retour hebt gezonden, wordt de eerste termijn teruggestort op je creditcard en vervallen de tweede en derde termijnen. Als je één of meerdere artikelen van je bestelling terugstuurt en het afgeschreven eerste termijn dekt niet het aankoopbedrag van de gehouden artikel(en), dan wordt het resterende bedrag op de datum van de tweede termijn afgeschreven. Mocht het aankoopbedrag van het gehouden product hoger zijn dan het maximale bedrag van de tweede termijn dan wordt het resterende aankoopbedrag op de datum van de derde termijn afgeschreven. Als je één of meerdere artikelen van je bestelling terug hebt gestuurd en het aankoopbedrag van de gehouden artikelen bedraagt minder dan de eerste afgeschreven termijn, dan wordt het verschil terugbetaald op je creditcard en komen de tweede en derde termijn te vervallen. We informeren je dat de 5 euro extra kosten voor je eigen rekening zijn.
Retourprocedure om een partnerproduct te retourneren
Je kunt Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner verkoper stelt. Je vindt deze retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina. Of door naar "Mijn bestellingen" te gaan in je klantenaccount. Klik vervolgens op « Retourvoorwaarden » . Om een Partner Product te retourneren, dien je een retouraanvraag te doen in je account op Spartoo.NL bij « mijn account ». Daarna selecteer je het tabblad mijn retouren, vervolgens klik je op « Retourzending aanvragen ». Daarna volg je onderstaande procedure :
Procedure : Het kan zijn dat de retour op eigen kosten is.
  1. Kies de bestelling waar het om gaat, klik daarna de artikelen aan die je wilt retourneren. Vervolgens wordt de reden van je retour gevraagd.
  2. Vervolgens ontvang je dan de nodige informatie per e-mail om je pakket retour te sturen. Let op: dit kan per partner verschillen
  3. Volg de procedure vervolgens goed, afhankelijk van de partner, dien je het retouretiket op de doos te plakken of het retouradres op de doos te schrijven. Soms dien je ook een retourbon in de doos te plaatsen.
  4. We informeren je dat het artikel moet worden teruggestuurd in de originele verpakking (schoenendoos of plastic zak), plaats het vervolgens in een kartonnen doos. Gebruik niet de originele schoenendoos als verzenddoos.
  5. Breng het pakket naar de aangegeven transporteur. Bewaar altijd het retourbewijs om je retourzending te kunnen volgen.
Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, en de retour heeft goedgekeurd, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening (max. 30 dagen, nadat de retourzending is aangevraagd).
Retouren en terugstortingen
Retourvoorwaarden van een Spartoo product
Alle artikelen die gekocht zijn op Spartoo.nl kunnen worden geruild of teruggestuurd voor een terugbetaling. Je hebt 30 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om een retouraanvraag te doen in je klantaccount. Je kunt hierbij kiezen voor een omruiling in een andere maat of een terugbetaling. Om artikelen retour te zenden, dient de klant de volgende procedure te volgen:
Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als: :
  • De artikelen in de oorspronkelijk staat worden teruggezonden. Bij beschadiging aan het product, worden er kosten voor de consument in rekening gebracht ;
  • De producten in nieuw zijn;
  • De geretourneerde producten moeten overeenkomen met de geleverde producten;
  • De artikelen terug worden gestuurd in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), het pakket moet gesloten teruggestuurd worden ;
  • De artikelen binnen een periode van 30 dagen na ontvangst van de bestelling aan Spartoo.NL retour worden gezonden ;
  • Lege retourdozen worden niet geaccepteerd voor een omruil of een terugbetaling ;
  • De retourprocedure is gevolgd ;
De retour wordt binnen 7 tot 10 werkdagen verwerken. Op het moment dat de retour verwerkt is, wordt binnen 2 tot 3 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort (max. 5 werkdagen). Retourvoorwaarden van een partnerproduct Je kan Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner verkoper stelt. Je vindt deze retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina. Gratis retour sturen geldt voor Spartoo artikelen en voor sommige Partner Producten, maar helaas niet voor allemaal. Vandaar het * sterretje op de homepage bij "Gratis Retourzenden". Je vindt deze informatie eveneens terug in de voorwaarden op de productpagina. Om een Partner Product te retourneren, dien je een retouraanvraag te doen in je account op Spartoo.NL bij mijn retouren. Je ontvangt dan de nodige informatie per e-mail om je pakket retour te sturen. Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening.
Hoe vindt de terugbetaling plaats ?
Je hebt je bestelling teruggezonden zonder de retourprocedure te volgen. Ga eerst na of je het pakket hebt teruggezonden naar het juiste adres. Je retour zal minder snel worden verwerkt omdat retouren die wel volgens de retourprocedure zijn geretourneerd eerst in behandeling worden genomen maar ook omdat we tijd nodig hebben om je pakket te identificeren en de inhoud ervan te contoleren. Neem in achting dat de verwerking maximaal 4-6 weken kan zijn in tegenstelling tot de normale verwerkingstijd van 7-10 werkdagen. Bedankt voor je begrip.
Retourkosten
Retourkosten van een Spartoo product
  • Gratis.
Retourkosten van een partner product
De partner producten hebben hun eigen lever- en retourvoorwaarden. Je vindt de retourvoorwaarden op de productpagina. Je kan op deze pagina klikken op de link naar 'levering' en 'retour' voor meer informatie.
Omruilingen
Omruil van een Spartoo product
  • Omruil (schoen)maat
Wij bieden je de mogelijkheid om jouw product om te ruilen voor een andere (schoen) maat. Bij de retouraanvraag kies je voor een omruil en de gewenste (schoen)maat.
  • Omruil naar ander model of kleur
Je kunt geen ander model of een andere kleur omruilen. In dit geval kan je kiezen voor een retour met een terugstorting en vervolgens een nieuwe bestelling doen.
Omruil van een partner product
De partner producten kunnen niet worden omgeruild. In dit geval kan je kiezen voor een retour met een terugstorting en vervolgens een nieuwe bestelling doen.

Mijn bestellingen

Ik wil graag een andere bestelling bekijken

Mijn bestelling wijzigen – Annuleren

Mijn bestelling wijzigen – Annuleren

Mijn bestelling wijzigen/annuleren
  • Indien je bestelling is « in afwachting van voorbereiding » :
Heb je nog de mogelijkeheid om, vanuit je klantaccount of via de besvestigingsemail van je bestelling, de bestelling te annuleren of de maat te veranderen van je bestelling. Daarnaast, als het een artikel betreft dat verkocht en verzonden wordt door Spartoo, kun je ook het leveradres aanpassen.Voor andere aanpassingen/veranderingen, Voor alle andere aanpassingen willen we je vragen om contact optenemen met onze klantenservice .
  • Indien je bestelling de status « In afwachting van goedkeuring » of « Voorbereiding in behandeling » heeft :
Je hebt nog de mogelijkheid om te annuleren of een aanpassing te doen door ons zo snel mogelijk te contacten op 085 - 888 30 19(gratis service + kosten van een standaard gesprek).Onze klantenservice is geopend van maandag totn en met vrijdag van 9h00 à 17h. Wij kunnen dan miscchien nog de bestelling annuleren of aanpassen voorafgaand aan de voorbereiding van het pakket in ons magazijn of bij onze partner.
  • Indien je bestelling de status « Bestelling in transit » of « Bestelling verzonden» heeft :
Wij kunnen de bestelling helaas niet meer aanpassen omdat deze reeds uit ons magazijn is verzonden. Je pakket zal worden aangeboden op het gekozen afleveradres door de post of transporteur.Wij raden je aan om het pakket te weigeren één om de retourprocedure te versnellen, en 2 om geen retourkosten te hoeven betalen indien het een partner artikel betreft.
Om de status van je bestelling te weten te komen, ga naar mijn acccount en kies de rubriek mijn bestellingen .

Mijn factuur krijgen

Mijn factuur krijgen

Mijn factuur krijgen
Spartoo bestelling : Je factuur kan je terug vinden in klantaccount. Bij de rubriek " Mijn bestellingen" kies je de betreffende bestelling. Klik daarna op 'download mijn factuur' in de rechterbovenhoek van de pagina. We willen je er graag op wijze dat je factuur beschikbaar is vanaf het moment dat je pakket is verzonden.
Bestelling partner artikel(en) : Voor het ontvangen van je factuur, wil ik je vragen contact optenemen met onze klantenservice. 1 van onze medewerkers zal contact opnemen met de verkoper, om je na ontvangst de factuur optesturen. Bedankt voor je begrip.

Pakket volgen - Levertijd - Leverings problemen

Track my parcel

Mijn pakket volgen
De status van je bestelling wordt bijgewerkt tijdens het leveringsproces. Hier zijn de verschillende stappen :
  • In afwachting van voorbereiding : wij hebben je bestelling in goede orde ontvangen ;
  • Voorbereiding in behandeling : Ons magazijn is bezig om je pakket verzend klaar te maken ;
  • Bestelling in transit : je bestelling is klaar voor verzending : het pakket wordt dezelfde avond nog overhandigd aan onze transporteur ;
  • Verzonden : je bestelling is vertrokken uit ons magazijn :een link voor het volgen van je pakket is verzonden per email.

Om de status van je pakket te weten te komen, ga dan naar je klantaccount , in de rubriek mijn bestellingen. Indien je pakket is verzonden, kan je het pakket volgen via de website van de trasnporteur: Om je pakket te volgen,ga dan naar je klantaccount en vervolgens naar de rubriek « mijn bestellingen » . Kies vervolgens de betreffende bestelling en klik op « volg mijn bestelling » (rechtsboven van de pagina). Ter informatie :het kan een paar uur duren voor deze is bijgewerkt. Als de volgende dag de link niet werkt, willen we je vragen om contact optenemen met onze klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn pakket?

Wanneer ontvang ik mijn pakket?
Om de verwachte leverdatum van je pakket te weten te komen, ga naar je klantaccount en vervolgend naar de rubriek « mijn bestellingen » . Selecteer de bestelling. De datum is aangegeven in de rubriek « volg mijn pakket » . Indien je pakket is verzonden kan je het pakket volgen op de website van de transporteur: Om je pakket te volgen, ga naar je klantaccount en dan naar de rubriek « mijn bestellingen » . Selecteer je bestelling en klik op mijn pakket volgen (in de rechterbovenhoek van de pagina).
Ter informatie : Het kan enkele uren duren voor de link is bijgewerkt. Indien de link 24h later nog niet werkt, willen we je vragen om contact optenemen met onze klantenservice.

Ik heb een probleem met de levering (ik heb mijn pakket nog niet ontvangen)

Ik heb een probleem met de levering (ik heb mijn pakket nog niet ontvangen)
Als de max. levertijd nog niet is verstreken : Wij willen je verzoeken nog even geduld te hebben. Het pakket zal binnen de max. levertijd geleverd worden. Als de max. levertijd is verstreken :
  • Heb je geen briefje van de transporteur in je brievenbus ontvangen ?
Je kunt kijken in de track-and-trace link voor meer informatie m.b.t. de bezorging van je pakket.
  • Het pakket heeft de status « bezorgd» bij het volgen van de Spartoo bestelling, maar je hebt het niet ontvangen ?
Het is mogelijk dat iemand in jouw omgeving het pakket in ontvangst heeft genomen (buren, conciërge etc...). Voel je vrij om even met een van hun contact op te nemen. Als dit niet het geval is, verzoeken wij je contact op te nemen met de klantenservice, zodat een medewerker de procedure kan opstarten, zodat het pakket gevonden wordt. Wij zullen je zsm van een antwoord voorzien. Wij excuseren ons voor dit vervelende voorval.
Ik heb mijn bestelling niet ontvangen maar de status geeft aan " afgeleverd"
Ten eerste, onze excuses voor het ongemak. Is het mogelijk om te zien of wellicht de buren of iemand anders je pakket in ontvangst hebben genomen? Zoniet, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat zij je kunnen aangeven wat de volgende stappen zijn. Wij zullen je zo snel mogelijk beantwoorden.
De maximale levertijd is overschreden
Allereerst onze excuses ons voor dit vervelende ongemak. Dit probleem kan worden veroorzaakt door verschillende redenen. Om de oorzaak van het probleem te achterhalen, nodig ik je uit om de bezorging te volgen door de track-and-trace link te bekijken (beschikbaar in je klantenaccount bij het kopje "Mijn bestellingen". In deze track-and-trace link staat een gedetailleerde beschrijving van de voortgang van de levering bij de transporteur.
  • Het is mogelijk dat de transporteur vergeten is een briefje in je brievenbus achter te laten bij jouw afwezigheid. Jouw pakket kan bij een van de buren zijn afgegeven of bij een afhaalpunt. Gelieve contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij kunnen kijken waar je pakket zich bevindt.
  • Het is mogelijk dat de status van de bestelling is « teruggestuurd naar afzender ». In dit geval is er een probleem met het adres en de transporteur is er daarom niet in geslaagd het leveradres te vinden. Op het moment dat wij het pakket hebben ontvangen, zullen wij je vragen of je het pakket alsnog wilt ontvangen of dat we het aankoopbedrag terugstorten.
  • Het is mogelijk dat jouw bestelling de status heeft « bezorgd». Dit betekent dat de transporteur je pakket heeft bezorgd op het aangegeven adres. Wij verzoeken je om even na te gaan of een van de buren het pakket in ontvangst heeft genomen.
  • Het is mogelijk dat je bestelling kenmerken vertoont van een verloren bestelling (lange vertraging, bestellingstatus wijzigt niet). Wij nodigen je uit om zsm contact op te nemen met de klantenservice, zodat wij een onderzoek kunnen instellen bij de transporteur.
Mijn afhaalpunt werd veranderd maar dit punt schikt niet voor mij
Allereerst, onze excuses voor het ongemak. Wij willen je de volgende oplossing aanbieden. Wij informeren dat je gekozen afhaalpunt niet meer beschikbaar is (afhaalpunt bestaat niet meer of is gesloten door bijv. vakantie), jouw pakket wordt daarom bezorgd naar het dichtstbijzijnde afhaalpunt, waar je het binnenkort kunt afhalen. Als je het pakket niet binnen twee weken na aflevering van het pakket hebt opgehaald, zal het pakket worden teruggestuurd naar het Spartoo magazijn.
Bij een Spartoo bestelling , worden er, bij ontvangst van het pakket in ons magazijn, twee opties aan je voorgesteld. De bestelling wordt opnieuw verstuurd of een terugstorting. Je dient alleen even contact op te nemen met de klantenservice om jouw keuze door te geven. Wij danken je hartelijk voor jouw begrip.
Wat gebeurt er als ik er niet ben op de dag van de levering?
Bezorging aan huis : Als je niet thuis bent, wordt een briefje in je brievenbus gedaan. Dit briefje geeft aan op welke dag/tijdstip de chauffeur is langs geweest en waar je het pakket kunt ophalen. Dit kunnen de buren zijn of een afhaalpunt bij je in de buurt. Indien je het pakket ophaalt bij een afhaalpunt, gelieve het briefje mee te nemen tezamen met een identiteitsbewijs. Je hebt 14 dagen de tijd om het pakket op te halen bij het aangegeven afhaalpunt.
Bezorging op afhaalpunt : Jouw pakket wordt geleverd bij een afhaalpunt. Zodra je pakket is afgeleverd bij het afhaalpunt, heb je 14 dagen de tijd om jouw pakket op te halen. Je dient een identiteitsbewijs mee te nemen.

Ik weigerde een pakket

Ik weigerde een pakket
Je hebt het pakket met je bestelling geweigerd.
Voor een spartoo bestelling : na ontvangst van het pakket in ons magazijn, zal er een email worden verzonden waarin gevraagd zal worden of je het pakket op een ander adres wil ontvangen, of een terugbetaling wenst. Je dient contact optenemen met onze klantenservice en hen van je keuze op de hoogte stellen.
Voor een partner bestelling : na ontvangst van het pakket bij onze partner, zal er een terugbetaling inwerking worden gezet.

Ik heb een leeg pakket ontvangen

Ik heb een leeg pakket ontvangen
Je hebt een leeg pakket ontvangen. Ten eerste, onze excuses voor het ongemak. We willen je vragen om contact optenemen met onze klantenservice, zodat een van onze medewerkers je kan uitleggen wat vervolgprocedure is. Graag zien we foto's van het pakket tegemoet. Wij zullen zo snel mogelijk hierop terug komen bij je.

Ik heb een probleem met de bestelling die ik heb ontvangen

De bestelling is niet zoa
De bestelling die je hebt ontvangen is niet hetzelfde als de bestelling die je hebt geplaatst. Ten eerste, onze excuses voor het ongemak. We willen je vragen om contact optenemen met onze klantenservice, zodat één van onze medewerkers je de vervolgprocedure kan uitleggen. Graag zien wij foto's niet bestelde artikele(en) tegemoet. Wij zullen je zo snel mogelijk antwoorden.
Een van mijn producten is defect
1 van je ontvangen artikelen vertoont een fabricagefout.Ten eerste, onze excuses voor het ongemak. We willen je vragen om contact optenemen met onze klantenservice, zodat één van onze medewerkers je de vervolgprocedure kan uitleggen. Graag zien wij foto's artikele(en) met fabricagefout tegemoet. Wij zullen je zo snel mogelijk antwoorden.

Retouren – Omruilingen – Terugbetalingen

Ik wil graag een retour doen

Retourprocedure om een Spartoo product te retourneren Log in op je SPARTOO.NL-account met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar de rubriek 'Mijn retouren', « Retourzending aanvragen » . Volg vervolgens onderstaande procedure : Procedure :
  1. Kies de bestelling waar het om gaat, klik daarna de artikelen aan die je wilt retourneren. Vervolgens wordt de reden van je retour gevraagd.
  2. Geef het pakket af bij de post :
  3. Print je retouretiket uit, deze ontvang je in een e-mail met een link waarmee je het retouretiket kunt printen (ook beschikbaar bij het tabblad « mijn retouren » en klik vervolgens op « laatste retourzendingen») en plak dit op de doos. Dit retouretiket is 30 dagen geldig nadat je de retouraanvraag hebt gedaan.
  4. We informeren je dat het artikel moet worden teruggestuurd in de originele verpakking, samen met het etiket op de kleding en de beschermzak. De retour zal niet worden geaccepteerd als het model niet in originele staat wordt teruggestuurd (gebruikt, vies of beschadigd). Het product zal dan naar je worden geretourneerd en de terugstorting of omruil wordt niet in werking gezet.
  5. Volg je retour via je klantenaccount « mijn retouren » en selecteer vervolgens « laatste retourzendingen bekijken ».
  6. Op het moment dat het magazijn het pakket heeft ontvangen, en de retour is goedgekeurd, wordt het aankoopbedrag teruggestort of een nieuw artikel opgestuurd. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee je ook de betaling hebt gedaan. - Voor de terugstortingen per internationale bankkaart, kan het enkele dagen langer duren voordat het bedrag effectief op je rekening staat. - Voor betalingen in 3 termijnen : Als je de hele bestelling retour hebt gezonden, wordt de eerste termijn teruggestort op je creditcard en vervallen de tweede en derde termijnen. Als je één of meerdere artikelen van je bestelling terugstuurt en het afgeschreven eerste termijn dekt niet het aankoopbedrag van de gehouden artikel(en), dan wordt het resterende bedrag op de datum van de tweede termijn afgeschreven. Mocht het aankoopbedrag van het gehouden product hoger zijn dan het maximale bedrag van de tweede termijn dan wordt het resterende aankoopbedrag op de datum van de derde termijn afgeschreven. Als je één of meerdere artikelen van je bestelling terug hebt gestuurd en het aankoopbedrag van de gehouden artikelen bedraagt minder dan de eerste afgeschreven termijn, dan wordt het verschil terugbetaald op je creditcard en komen de tweede en derde termijn te vervallen. We informeren je dat de 5 euro extra kosten voor je eigen rekening zijn.
Retourprocedure om een partnerproduct te retourneren Je kunt Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner verkoper stelt. Je vindt deze retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina. Of door naar "Mijn bestellingen" te gaan in je klantenaccount. Klik vervolgens op « Retourvoorwaarden » . Om een Partner Product te retourneren, dien je een retouraanvraag te doen in je account op Spartoo.NL bij « mijn account ». Daarna selecteer je het tabblad mijn retouren, vervolgens klik je op « Retourzending aanvragen ». Daarna volg je onderstaande procedure : Procedure : Het kan zijn dat de retour op eigen kosten is.
  1. Kies de bestelling waar het om gaat, klik daarna de artikelen aan die je wilt retourneren. Vervolgens wordt de reden van je retour gevraagd.
  2. Vervolgens ontvang je dan de nodige informatie per e-mail om je pakket retour te sturen. Let op: dit kan per partner verschillen
  3. Volg de procedure vervolgens goed, afhankelijk van de partner, dien je het retouretiket op de doos te plakken of het retouradres op de doos te schrijven. Soms dien je ook een retourbon in de doos te plaatsen.
  4. We informeren je dat het artikel moet worden teruggestuurd in de originele verpakking (schoenendoos of plastic zak), plaats het vervolgens in een kartonnen doos. Gebruik niet de originele schoenendoos als verzenddoos.
  5. Breng het pakket naar de aangegeven transporteur. Bewaar altijd het retourbewijs om je retourzending te kunnen volgen.
Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, en de retour heeft goedgekeurd, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening (max. 30 dagen, nadat de retourzending is aangevraagd).
Wanneer en hoe zal ik worden terugbetaald?
Terugbetaling van een Spartoo product Op het moment dat je retour is goedgekeurd in ons magazijn, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je het aankoopbedrag hebt betaald. De retourverwerking zal binnen 7 tot 10 werkdagen verwerkt worden. Wanneer de retour verwerkt is, wordt de terugstorting binnen 2 tot 3 werkdagen in orde gemaakt.
  • Voor de terugstortingen via een bankkaart, kan het vanwege het internationale bankverkeer een paar dagen langer duren voordat het aankoopbedrag effectief op je rekening staat.
  • Voor de betalingen in drie keer : Als je alle bestelde producten hebt geretourneerd, betalen wij je de eerste maandelijkse betaling terug en annuleren de geplande betalingen van de komende twee maanden. Als je een gedeelte van de bestelde producten hebt geretourneerd, storten wij de eerste maandelijke betaling niet terug en verminderen wij de geplande maandelijkse betalingen met het bedrag van de geretourneerde artikelen .
Wij informeren je dat de 5 euro extra kosten voor je eigen rekening zijn. Terugbetaling van een partner product Als de partner de retour heeft verwerkt, wordt het aankoopbedrag teruggestort op de rekening waarmee je het aankoopbedrag hebt betaald. Wanneer de retour verwerkt is, wordt de terugstorting binnen 2 tot 3 werkdagen in orde gemaakt.
Retourkosten
Retourkosten van een Spartoo product
  • Gratis.
Retourkosten van een partner product
De partner producten hebben hun eigen lever- en retourvoorwaarden. Je vindt de retourvoorwaarden op de productpagina. Je kan op deze pagina klikken op de link naar 'levering' en 'retour' voor meer informatie.
Is het mogelijk om een omruiling te doen?
Omruil van een Spartoo product
  • Omruil (schoen)maat
Wij bieden je de mogelijkheid om jouw product om te ruilen voor een andere (schoen) maat. Bij de retouraanvraag kies je voor een omruil en de gewenste (schoen)maat.
  • Omruil naar ander model of kleur
Je kunt geen ander model of een andere kleur omruilen. In dit geval kan je kiezen voor een retour met een terugstorting en vervolgens een nieuwe bestelling doen. Omruil van een partner product
De partner producten kunnen niet worden omgeruild. In dit geval kan je kiezen voor een retour met een terugstorting en vervolgens een nieuwe bestelling doen.
Binnen hoeveel tijd kan ik een retour doen?
Retourperiode voor een Spartoo artikel
Je hebt 30 dagen de tijd na levering van je pakket om een retouraanvraag te doen.
Retourperiode voor een partner artikel
De retourperiode van een partner artikel is afhankelijk van de retourvoorwaarden van de partner. Om de retourvoorwaarden van de partner te zien, ga dan naar de pagina met je bestelling,en klik op « zie retourvoorwaarden » .
Binnen hoeveel tijd ontvang ik mijn omruiling?
De max. levertijd voor een omruil naar een andere (schoen)maat is 15 werkdagen (excl. weekend en feestdagen). Jouw retour wordt binnen 7 tot 10 werkdagen verwerkt, vanaf het moment dat je het pakket hebt afgegeven bij een PostNL punt. De verwerking is berekend op de transport van PostNL naar ons magazijn, en de verwerking van je retour (controle en goedkeuring retour, voorbereiding van de omruil). Vervolgens stuurt het magazijn de omruil weer op naar de transporteur. Vanaf dat moment is de max. levertijd 2 tot 5 werkdagen.
Voorwaarden retour en terugbetaling
Retourvoorwaarden van een Spartoo product
Alle artikelen die gekocht zijn op Spartoo.nl kunnen worden geruild of teruggestuurd voor een terugbetaling. Je hebt 30 dagen na ontvangst van de bestelling de tijd om een retouraanvraag te doen in je klantaccount. Je kunt hierbij kiezen voor een omruiling in een andere maat of een terugbetaling. Om artikelen retour te zenden, dient de klant de volgende procedure te volgen: Retourzendingen worden alleen geaccepteerd als: :
  • De artikelen in de oorspronkelijk staat worden teruggezonden. Bij beschadiging aan het product, worden er kosten voor de consument in rekening gebracht ;
  • De producten in nieuw zijn;
  • De geretourneerde producten moeten overeenkomen met de geleverde producten;
  • De artikelen terug worden gestuurd in de originele verpakking (indien redelijkerwijs mogelijk), het pakket moet gesloten teruggestuurd worden ;
  • De artikelen binnen een periode van 30 dagen na ontvangst van de bestelling aan Spartoo.NL retour worden gezonden ;
  • Lege retourdozen worden niet geaccepteerd voor een omruil of een terugbetaling ;
  • De retourprocedure is gevolgd ;
De retour wordt binnen 7 tot 10 werkdagen verwerken. Op het moment dat de retour verwerkt is, wordt binnen 2 tot 3 werkdagen het aankoopbedrag teruggestort (max. 5 werkdagen).
Retourvoorwaarden van een partnerproduct
Je kan Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner verkoper stelt. Je vindt deze retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina. Gratis retour sturen geldt voor Spartoo artikelen en voor sommige Partner Producten, maar helaas niet voor allemaal. Vandaar het * sterretje op de homepage bij "Gratis Retourzenden". Je vindt deze informatie eveneens terug in de voorwaarden op de productpagina. Om een Partner Product te retourneren, dien je een retouraanvraag te doen in je account op Spartoo.NL bij mijn retouren. Je ontvangt dan de nodige informatie per e-mail om je pakket retour te sturen. Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening.

Ik heb een retour gedaan

Ik wil graag mijn retouretiket
Voor het krijgen van je retouretiket, ga naar je klantaccount . In de rubriek mijn retouren, selecteer « mijn retouren bekijken » . Puis :
  • Ga naar de retour waarvoor je het retouretiket wilt printen ;
  • Klik op « hoe kan ik mijn pakket retourneren ? » ;
  • Klik op de link van het etiket (zie punt 1 in de retourprocedure).
Ik wil graag mijn retouraanvraag annuleren
Je hebt een retouraanvraag gedaan maar je wilt het/de artikel(en) toch houden , neem contact op met onze klantenservice voor de annulering van de retouraanvraag. De wijziging zal snel worden gedaan.
Ik wil graag informatie over mijn geretourneerde pakket
Om de status van je pakket te weten, ga naar je klantaccount. Dan naar de rubriek mijn retouren, selecteer « mijn retouren bekijken » . Voor enige extra informatie, aarzel niet om onze klantenservice te contacten .
Ik wens jullie te contacten betreft een terugbetaling
In de eerste plaats, onze excuses voor het ongemak. Aarzel niet om ons te contacteren per telefoon of door het invullen van ons contactformulier zodat een medewerker je details over je terugbetaling kan geven. Je kan ons contacteren door hieronder te klikken.

Ik heb de retourprocedure niet gevolgd , wat is de verwerkingsperiode?

Ik heb de retourprocedure niet gevolgd , wat is de verwerkingsperiode?
Je hebt je bestelling teruggezonden zonder de retourprocedure te volgen. Ga eerst na of je het pakket hebt teruggezonden naar het juiste adres. Je retour zal minder snel worden verwerkt omdat retouren die wel volgens de retourprocedure zijn geretourneerd eerst in behandeling worden genomen maar ook omdat we tijd nodig hebben om je pakket te identificeren en de inhoud ervan te contoleren. Neem in achting dat de verwerking maximaal 4-6 weken kan zijn in tegenstelling tot de normale verwerkingstijd van 7-10 werkdagen. Bedankt voor je begrip.

Mijn account

Een account aanmaken

Een account aanmaken

Een account aanmaken
Hoe maak ik een Spartoo klantenaccount aan ? Als je iets wenst te bestellen op onze site, dien je in alle gevallen een klantenaccount aan te maken, zodat Spartoo beschikt over de benodigde gegevens om je bestellingen te verwerken. Daarnaast kan je door middel van je klantenaccount toegang krijgen tot je eerdere bestellingen en retouren en heb je toegang tot je spaarpunten.
Hoe maak ik een Spartoo account aan ? Klik op « mijn account » rechtsboven op onze home pagina, ga daarna naar het tabblad « Ik ben een NIEUWE KLANT, account aanmaken ». Je kunt je account aanmaken door je emailadres door te geven. Volg daarna de procedure door het formulier "ik ben een nieuwe klant" in te vullen.
Meer informatie : Voor de volgende keer kan je meteen inloggen op de homepage, door te klikken op « Ik ben AL KLANT, aanmelden ».

Me aanmelden

Me aanmelden

Me aanmelden
Je bent al klant : Om inteloggen in je klantaccount klik op « mijn account », in de rechterbovenhoek. In de rubriek « ik ben al klant, aanmelden », vul het emailadres in waarmee je je klantaccount hebt aangemaakt, daarna je wachtwoord.
Je bent nog geen klant : Klik op« mijn account » in de rechterbovenhoek, daarna in de rubriek « Ik ben een nieuwe klant,account aanmaken ». Je kan nu je klantaccount aanmaken door je emailadres intevullen. Je zal worden doorgelinkt om de nodige informatie intevullen om je account aantemaken.

Me uitloggen

Me uitloggen

Me uitloggen
Om je uitteloggen uit je klantaccount, klik je op « mijn account » in de rechterbovenhoek, daarna op « uitloggen ». Als je eenmaal bent uitgelogd, kan je je computer aan laten zonder risico van gebruik van je account.

Mijn account opheffen

Mijn account opheffen

Mijn account opheffen
We informeren je dat je je op elk moment kan uitschrijven voor onze verschillende nieuwsbrieven. Om hier meer informatie over te krijgen, klik je op « uitschrijven op nieuwsbrieven ». We verzoeken je je klantenaccount niet op te heffen, als je jouw bestelling minder dan 30 dagen geleden hebt ontvangen. Want anders is het niet meer mogelijk om een retouraanvraag te doen in het geval dat er problemen zijn met je artikelen. Om je account op te heffen, willen we je adviseren contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon of door het invullen van het contactformulier.

Mijn e-mailadres wijzigen

Mijn e-mailadres wijzigen

Mijn e-mailadres wijzigen
Je kan het e-mailadres van je klantaccount zelf niet veranderen, omdat het hele klantaccount gebaseerd is op het e-mailadres. Wij verzoeken je contact op te nemen met onze klantenservice per telefoon of door het invullen van het contact formulier. Een medewerker zal je dan zo spoedig mogelijk helpen !

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen

Mijn persoonlijke gegevens wijzigen

Mijn leveringsadres voor een lopende bestelling wijzigen
Om je leveradres te wijzigen, dien je naar de rubriek "mijn bestellingen" te gaan. Bedankt voor jouw begrip.
Mijn persoonlijke gegevens wijzigen
Als je de gegevens in je account wilt wijzigen, log dan in met je e-mailadres en je wachtwoord. Klik op « mijn account» rechtsboven om toegang te krijgen tot je klantenaccount. Je kunt je persoonlijke gegevens wijzigen door te gaan naar het tabblad « mijn account» , linksboven de pagina.
Belangrijk! : Als je je leveradres wilt wijzigen bij een geplaatste bestelling, adviseren we je te gaan naar het tabblad « Mijn bestellingen » . Het kan helaas zo zijn dat de status van de bestelling al te ver is, waardoor het adres niet meer gewijzigd kan worden. Alvast bedankt voor jouw begrip.

Nieuwsbrieven

Nieuwsbrieven

Mijn abonnementen beheren
Om je nieuwsbrieven te beheren, dien je ingelogd te zijn in je klantenaccount. Klik vervolgens op « mijn account» rechtsboven de pagina om toegang te krijgen tot je klantenaccount. Selecteer vervolgens « mijn abonnementen » in het tabblad « mijn account » links van de pagina.

Om een nieuwsbrief te ontvangen, keer je terug naar tabblad nummer 2 « beheer van mijn abonnement op de nieuwsbrieven » / Om de verschillende nieuwsbrieven te ontvangen, klik je de vakjes voor de gewenste nieuwsbrieven aan, indien je bepaalde nieuwsbrieven niet wilt ontvangen, kan je de vakjes weer uitklikken.

Je kunt ook kiezen hoe vaak je een nieuwsbrief wenst te ontvangen.

Vergeet vervolgens niet te klikken op bevestigen.
Me uitschrijven van de nieuwsbrief
Om je nieuwsbrieven te beheren, dien je ingelogd te zijn in je klantenaccount. Klik vervolgens op « mijn account» rechtsboven de pagina om toegang te krijgen tot je klantenaccount. Selecteer vervolgens « mijn abonnementen » in het tabblad « mijn account » links van de pagina.

Om geen nieuwsbrief meer te ontvangen, keer je terug naar tabblad nummer 3 « uitschrijven voor de nieuwsbrieven » . Klik vervolgens de vakjes uit, waarvoor je geen nieuwsbrieven meer wilt ontvangen. Vergeet vervolgens niet te klikken op bevestigen.

Terugbetaling van een tegoedbon

Terugbetaling van een tegoedbon

Terugbetaling van een tegoedbon
Om een tegoed in je klantenaccount uit te keren naar je bankrekening, dien je in te loggen in je klantenaccount. Klik vervolgens op « Mijn account » rechtsboven de pagina om toegang te krijgen tot je persoonlijke klantenaccount. Je kunt de terugstorting van je tegoed terugvragen door te gaan naar het tabblad « Mijn voordelen » .
Procedure:
  • Klik op je tegoed, daarna op « een terugstorting opvragen ».
  • Klik vervolgens op de knop dat het tegoed wordt teruggestort op je bankrekening.
  • Het tegoed wordt binnen 2 tot 3 werkdagen teruggestort op je rekening.
Het kan zijn dat we je de IBAN en RIB gegevens opvragen om de terugstorting mogelijk te maken.

Voordelen

Spaarpuntensysteem

Spaarpuntensysteem
Bij elke bestelling op Spartoo.nl ontvang je spaarpunten. 1 euro besteed = 2 spaarpunten Een spaarpunt heeft een waarde van één eurocent Het aantal spaarpunten per product vind je op de productpagina. Al je aankopen leveren punten op! Bij elke aankoop worden je spaarpunten binnen een periode van 30 dagen bijgeschreven in je klantaccount, geretourneerde artikelen zijn hiervan uitgesloten. Je kunt jouw aantal spaarpunten op elke gewenst moment bekijken. Hiervoor kun je in uw klantaccount klikken op de link « mijn account» , rechtsboven de pagina, daarna op « spaarpunten» in het tabblad « mijn voordelen » . Zodra je minimaal 500 spaarpunten (= 5 euro) hebt verzameld, kun je je tegoed uit laten betalen in de vorm van een tegoed en deze gebruiken bij uw volgende bestelling op onze website. Wij informeren je dat je spaarpunten niet kunnen worden gebruikt bij een bestelling met partner producten. Bedankt voor jouw begrip.

Premium service

Premium service
Spartoo.NL biedt je de Premium Service aan om je voor in te schrijven. De voordelen van de Spartoo Premium Service zijn niet geldig op producten van onze partners die worden aangegeven met het icoon "partner product".
De voordelen van de Premium Service zijn als volgt
Nederland :
  1. 10% onmiddellijke korting op alle artikelen buiten de sale-periode.
  2. 55% onmiddellijke korting op alle artikelen tijdens de sale-periode.
  3. Gratis 24-uurs express levering, indien de bestelling voor 13.00 uur is geplaatst.
  4. Betaling in 3 termijnen zonder bijkomende kosten.
  5. Exclusieve aanbiedingen : extra kortingen tijdens speciaal gereserveerde dagen voor Premium klanten.
Voorwaarden toepassing kortingen:
Voorwaarden toepassing 10% korting : Deze korting op de prijs is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en is niet van toepassing op de exclusieve merken van onze promoties (zie de voorwaarden van de lopende aanbiedingen).
Voorwaarden toepassing 5% korting : Deze korting op de prijs is cumuleerbaar op speciaal geselecteerde aanbiedingen tijdens de uitverkoop. De korting kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen dan alleen de speciaal aangeduide kortingen tijdens de uitverkoop.
Comment s’abonner ? Je kunt je inschrijven voor de Premium Service voor een geldigheidsduur van 12 maanden door hier te klikken. Als je wilt blijven profiteren van de voordelen na de vervaldatum, dan kan je dit abonnement op deze service op onze website verlengen voor een nieuwe periode van 12 maanden dmv een betaalde bijdrage. Als je een code hebt ontvangen om de Premium Service te activeren, ga dan naar je klantenaccount en vul bij het tabblad Premium Service de code in.

Laagste prijsgarantie

Laagste prijsgarantie
Als na aanschaf van een product op onze site blijkt dat de klant een gelijkwaardig aanbod ziet tegen een lagere prijs, inclusief verzendkosten, op een Nederlandse site met een online betalingssysteem, vergoedt Spartoo twee keer het prijsverschil.
De terugbetaling van het prijsverschil is gebonden aan de volgende voorwaarden :
  1. De aangegeven lagere prijs moet inclusief verzendkosten zijn ;
  2. De goedkopere prijs mag niet voortkomen uit een specifieke promotie en ;
  3. De leveringsvoorwaarden moeten identiek zijn aan de voorwaarden die wij aanbieden (artikel op voorraad, verzending tenminste één dag na aankoop, gratis levering) en ;
  4. Het artikel dient identiek te zijn: nieuw, hetzelfde merk, hetzelfde model, hetzelfde materiaal, dezelfde kleur en ;
  5. Het aangekochte artikel op Spartoo.nl moet in dezelfde maat en kleur beschikbaar zijn op de website waar het artikel goedkoper wordt aangeboden en ;
  6. Het artikel moet aangeboden zijn op een Nederlandse website in de Nederlandse officiële munteenheid: euro en ;
  7. De aanbieder dient net zoals Spartoo ook een online betalingssysteem te hebben en,
  8. Dit aanbod is éénmalig geldig per persoon en per artikel gekocht op Spartoo.nl ;
Van de laagste prijsgarantie zijn uitgesloten:
  1. Artikelen in de sale
  2. Artikelen die verkocht worden op veilingsites, advertentiesites en privé-verkoopsites
  3. Artikelen verkocht en verzonden door onze partner verkopers
  4. Leveringen buiten Nederland
De voorwaarden van de laagste prijsgarantie Binnen 5 dagen na aankoop dient u de aanvraag in te dienen bij Spartoo door het contactformulier van de klantenservice in te vullen en de volgende procedure te volgen:
  1. Vermeld het Spartoo bestelnummer ;
  2. Vermeld de URL van de website waar het artikel goedkoper wordt aangeboden en de URL van het artikel op de website ;
Indien aan alle bovenstaande voorwaarden wordt voldaan en na het verstrijken van uw wettelijke herroepingstermijn, en als u het aangekochte artikel behoudt, zal Spartoo de klant twee keer het prijsverschil vergoeden. De terugbetaling wordt verwerkt in uw klantaccount via een door Spartoo gekozen betaalwijze. De terugbetaling wordt binnen 30 dagen verwerkt.

De spartoo kadokaart

De spartoo kadokaart
Jouw cadeaubon kan worden gebruikt als een soort bankkaart. Het enige wat je hoeft te doen is deze kaart selecteren bij de betaalwijze « Bankkaart»
Let op: Als het totale bedrag van je bestelling lager is dan of gelijk is aan jouw cadeaubon, is het niet mogelijk dit aan te vullen met een andere betaalmethode. De cadeaubon is 1 keer geldig, dit betekent dat de korting maar een keer toepasbaar is, zodra je het artikel retour stuur, wordt het aankoopbedrag niet teruggestort op de cadeaubon.
Cadeaubon aanbieding : Spartoo biedt je de mogelijkheid om voor een vriend(in) een cadeaubon aan te schaffen :
  • Je kiest het aankoopbedrag ;
  • Je schrijft een bericht aan de ontvanger ;
  • Je stuurt de cadeaubon per email, of je drukt het af om het persoonlijk te geven.
De cadeaubon is 1 jaar geldig, vanaf het moment dat de cadeaubon is aangeschaft. Let op: deze kaart is alleen geldig op Spartoo producten, voor bestellingen bij partners is deze kaart niet geldig. Hier kan je de cadeaubon kopen : https://www.spartoo.nl/cadeaubon.php

De kadobonnen en kortingsbonnen

Ik kan mijn kortingsbonnen niet vinden in mijn klantaccount
Als je beschikbare kortingsbonnen hebt, zijn deze te vinden in je klantenaccount bij het tabblad « mijn voordelen» . Als de kortingsbon niet in beeld verschijnt, kan het zijn dat de kortingsbon verlopen is, aangezien de bon altijd een bepaalde geldigheidsdatum heeft. Je kunt de voorwaarden van de kortingbon of de cadeaubon bekijken in je klantenaccount, door te klikken « meer info hier » onder de code van de bon. We informeren je dat bij een retour met een terugstorting, we het aankoopbedrag niet crediteren op je kortingbon.
Waarom werkt mijn kortingsbon of mijn kadobon niet?
Je kunt de voorwaarden van de kortings- en of cadeaubonnen bekijken door te klikken op « klik hier voor meer informatie » , onderaan de code van de bon. Om toegang te krijgen tot jouw bon, klik je op « mijn account» , en daarna op de rubriek « mijn voordelen ». Wij informeren je dat je de kortingsbonnen niet geldig op afgeprijsde artikelen, omdat je dan al van een korting gebruikmaakt. De kortingsbonnen kunnen een minimum aankoopbedrag als voorwaarde hebben. De kortings- en cadeaubonnen zijn niet van toepassing op partnerproducten.
Hoe kan ik mijn kadobon gebruiken
Als je een cadeaubon hebt, kan je deze gebruiken voor een van je volgende bestellingen, door op de betaalpagina bij nummer 1 « kortingsbon » de code van de cadeaubon in te geven. Als je al een kortingsbon of cadeaubon hebt ingegeven, wordt deze alsnog aangeboden bij het afrekenen. Als de cadeaubon geldig is en jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden, wordt de korting er automatisch afgehaald. Als er een fout in beeld verschijnt, bekijk dan goed of jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de cadeaubon. Voordat je de cadeaubon gebruikt, adviseren we je goed te kijken naar de gebruiksvoorwaarden. (De voorwaarden zijn ook te zien bij het tabblad «Mijn voordelen» in je klantenaccount bij «Mijn cadeaubonnen » en klik vervolgens op « Meer info hier » ).
Let op:
  1. De cadeaubon kan niet worden toegepast op bestellingen van partnerproducten.
  2. In het geval van een retour met een terugstorting, wordt het aankoopbedrag niet teruggestort op de cadeaubon.
Hoe kan ik mijn kortingsbon gebruiken
Als je een kortingsbon hebt, kan je deze gebruiken voor een van je volgende bestellingen, door op de betaalpagina bij nummer 1 « kortingsbon » de code van de kortingsbon in te geven. Als je al een kortingsbon of cadeaubon hebt ingegeven, kan je niet nog een andere kortingsbon invoeren. Als de kortingsbon geldig is en jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden, wordt de korting er automatisch afgehaald. Als er een fout in beeld verschijnt, bekijk dan goed of jouw bestelling voldoet aan de voorwaarden van de kortingsbon. Voordat je de kortingsbon gebruikt, adviseren we je goed te kijken naar de gebruiksvoorwaarden. (De voorwaarden zijn ook te zien bij het tabblad «Mijn voordelen» in je klantenaccount bij «Mijn cadeaubonnen » en klik vervolgens op « Meer info hier » ).
Let op:
  1. De kortingsbon kan niet worden toegepast op bestellingen van partnerproducten.
  2. In het geval van een retour met een terugstorting, wordt het aankoopbedrag niet teruggestort op de kortingsbon.
Waarom kan mij korting niet gebruikt worden tijdens de uitverkoop
Wij informeren je dat je de kortingsbonnen niet geldig op afgeprijsde artikelen of samen met andere kortingsbonnen. Je kunt de voorwaarden van de kortings- en of cadeaubonnen bekijken door te klikken op « mijn account» , en daarna op de rubriek « mijn voordelen » en vervolgens te klikken op « klik hier voor meer informatie » , onderaan de code van de bon. Je kunt de korting dus helaas niet gebruiken voor afgeprijsde artikelen. Maar bewaar de code van de bon goed, hij blijft geldig voor je volgende bestelling !

Vrienden uitnodigen

Vrienden uitnodigen

Vrienden uitnodigen
Spartoo biedt je de mogelijkheid om je vrienden uit te nodigen : Bij de eerste bestelling van de door jou uitgenodigde vriend(in) , ontvang je 10 euro in de vorm van een cadeaubon. De bestelling is geldig na een periode van 30 dagen (i.v.m. eventuele retourzending), indien het gaat om een bestelling van minimaal 50 euro en indien geen enkel artikel uit deze bestelling retour is gezonden. Je vriend(in) ontvangt eveneens een korting van 10 euro bij zijn/haar eerste bestelling.
Hoe nodig ik mijn vrienden uit? Je vriend(in) hoeft alleen maar jouw e-mailadres aan te geven bij zijn/haar inschrijving op Spartoo.be. Je kunt tevens je vrienden uitnodigen door het formulier 'vrienden uitnodigen' in te vullen rechtsboven in je klantaccount.
Spaarpuntensysteem: Je kunt tot maximaal 100 vrienden uitnodigen en tot 1000 euro verdienen. De korting wordt uitgekeerd in cadeaubonnen die een jaar geldig zijn, en die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling. Je kunt je cadeaubonnen sparen en het tegoed gebruiken bij uw bestelling vanaf 20 gespaarde euro's.

Wachtwoord

Wachtwoord

Ik weet mijn wachtwoord niet meer
Wij nodigen je uit om je emailadres te controleren die je hebt gebruikt om je klantenaccount aan te maken. Om in te loggen op Spartoo.nl, dien je een klantenaccount aan te maken. Indien je alleen je emailadres het opgegeven om nieuwsbrieven te ontvangen, heb je geen klantenaccount bij ons. Indien je je wachtwoord bent vergeten, kun je bij het inloggen klikken op 'Ben je je wachtwoord vergeten?'. Klik op « mijn account» rechtsboven op de pagina, daarna, op het tabblad « ik ben al klant, ik log me in » klik vervolgens op « Ben je je wachtwoord vergeten?', klik hier » . Je ontvangt dan een nieuw wachtwoord per e-mail, welke je vervolgens in je klantenaccount kan aanpassen.
Ik wil mijn wachtwoord veranderen
Om je wachtwoord aantepassen, dien je ingelogd te zijn in je klantaccount. Klik op « mijn account » , in de recherbovenhoek van de pagina. Het aanpassen van je wachtwoord kan gedaan worden bij « Mijn account » aan de rechterkant van de pagina. Selecteer «mijn wachtwoord » , en verander je wachtwoord !
Mijn wachtwoord werkt niet
Om je nieuwsbrieven te beheren, dien je ingelogd te zijn in je klantenaccount. Klik vervolgens op « mijn account» rechtsboven de pagina om toegang te krijgen tot je klantenaccount. Selecteer vervolgens « mijn abonnementen » in het tabblad « mijn account » links van de pagina. Om een nieuwsbrief te ontvangen, keer je terug naar tabblad nummer 2 « beheer van mijn abonnement op de nieuwsbrieven » / Om de verschillende nieuwsbrieven te ontvangen, klik je de vakjes voor de gewenste nieuwsbrieven aan, indien je bepaalde nieuwsbrieven niet wilt ontvangen, kan je de vakjes weer uitklikken. Je kunt ook kiezen hoe vaak je een nieuwsbrief wenst te ontvangen. Vergeet vervolgens niet te klikken op bevestigen.

Zakelijk contact

Groot inkopen

Groot inkopen bij Spartoo

Groot inkopen bij Spartoo
Allereerst bedankt voor je interesse in onze site. Spartoo is een bedrijf gespecialiseerd in de verkoop van schoeisel op internet voor particulieren. Wij werken niet als groothandel.

Zakelijk contact

Zakelijk contact

Ik wil solliciteren bij spartoo
Als je onderdeel wil worden van ons Spartoo team, vind je op al onze vacatures voor banen en stages op onze site: https://www.spartoo.com/recrutement.php?services=e-marketing
Ik wil een partnerschap met Spartoo aangaan
Als je onderdeel wil worden van ons spartoo team, vind je de stappen op onze site: https://www.spartoo.com/marketplace_mentions.php
Ik wil affiliate van spartoo worden
Als je een affiliate van ons wil worden, volg dan de stappen van hoe dat in zijn werking gaat op onze site: https://www.spartoo.com/affiliation.php
HOMEPAGE | MERKEN | TASSEN | ACCESSOIRES | NIEUW | sale | GROTE MATEN | TRENDS | STUDENTENAANBIEDING
Wie is SPARTOO? | Meest gestelde vragen | Onze pluspunten | *Algemene Voorwaarden | Wettelijke Voorwaarden | *Promotievoorwaarden | Marketplace | Privacyverklaring | Contact

Spartoo FR
Spartoo UK
Spartoo IT
Spartoo ES
Spartoo DE
Spartoo BE2
Spartoo BE
Spartoo LU
Spartoo CH
Spartoo AT
Spartoo BG
Spartoo GR
Spartoo CY
Spartoo CZ
Spartoo DK
Spartoo EE
Spartoo FI
Spartoo HU
Spartoo IE
Spartoo LV
Spartoo LT
Spartoo MT
Spartoo HR
Spartoo NL
Spartoo PL
Spartoo PT
Spartoo RO
Spartoo SK
Spartoo SI
Spartoo SE
Spartoo CN
TOOPOST

Spartoo.nl 4.30 / 5 Gemiddelde van 28003 beoordelingen Google