Binnen welke termijn ontvang ik mijn pakket en tegen welke prijs?
*De volgende informatie is geldig op alle artikelen met uitzondering van 'Partner Producten'.
Wij verwijzen je naar de productfiches van de 'Partner Producten' voor de specifieke lever- en retourvoorwaarden.
NederlandLevering met de service UPS ExpressLevering: Levering gegarandeerd in [DAGEN] werkdagen
Voor producten waarvan de prijs is doorgestreept (Uitverkoop, Zachte prijsjes, ...) |
Voor producten waarvan de prijs niet is doorgestreept |
15.99 euro vanaf een aankoop van 0.00 euro
| 15.99 euro vanaf een aankoop van 0.00 euro
|
Levering met de service UPS StandardLevering: Levering gegarandeerd in [DAGEN] werkdagen
Voor producten waarvan de prijs is doorgestreept (Uitverkoop, Zachte prijsjes, ...) |
Voor producten waarvan de prijs niet is doorgestreept |
7.99 euro vanaf een aankoop van 0.00 euro
| 7.99 euro vanaf een aankoop van 0.00 euro
|
Levering met de service PostNLLevering: Levering gegarandeerd in [DAGEN] werkdagen
Voor producten waarvan de prijs is doorgestreept (Uitverkoop, Zachte prijsjes, ...) |
Voor producten waarvan de prijs niet is doorgestreept |
5.99 euro indien minder dan een aankoop van 39.99 euro 3.99 euro tussen een aankoopbedrag van 39.99 euro en 59.99 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 59.99 euro
| 5.99 euro indien minder dan een aankoop van 39.99 euro 3.99 euro tussen een aankoopbedrag van 39.99 euro en 59.99 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 59.99 euro
|
Levering met de service PakjeGemakLevering: Levering gegarandeerd in [DAGEN] werkdagen
Voor producten waarvan de prijs is doorgestreept (Uitverkoop, Zachte prijsjes, ...) |
Voor producten waarvan de prijs niet is doorgestreept |
3.99 euro indien minder dan een aankoop van 30.00 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 30.00 euro
| 3.99 euro indien minder dan een aankoop van 30.00 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 30.00 euro
|
Levering met de service RelaisLevering: Levering gegarandeerd in [DAGEN] werkdagen
Voor producten waarvan de prijs is doorgestreept (Uitverkoop, Zachte prijsjes, ...) |
Voor producten waarvan de prijs niet is doorgestreept |
3.99 euro indien minder dan een aankoop van 30.00 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 30.00 euro
| 3.99 euro indien minder dan een aankoop van 30.00 euro Gratis vanaf een aankoopbedrag van 30.00 euro
|
Kan ik mijn pakket ook ergens anders laten afleveren dan bij mij thuis?
De volgende informatie is geldig op alle artikelen met uitzondering van de 'Partner Producten'.
Wij verwijzen je naar de productfiches van de 'partner producten' voor de specifieke lever- en retourvoorwaarden.
Bij Spartoo.NL kan je je bestelling ergens anders laten afleveren dan bij je thuis. Met PostNL en met UPS kan je het pakket ook laten afleveren op je werk of op het adres van vrienden. Je kan ook kiezen voor een levering bij een Servicepunt van PostNL, PakjeGemak. Deze mogelijkheden kan je aanvinken op de betaalpagina.
Hoe kan ik de voortgang van mijn pakket volgen?
Zodra je pakket is aangekomen in het sorteercentrum in Nederland, ontvang je van Spartoo.NL een e-mail met een gelinkt waarmee je de bezorging van je pakket kunt volgen. Via deze link kan je de datum en het tijdstip van de bezorging van je pakket zien.
Ik heb mijn pakket niet ontvangen... wat nu?
De bestellingen die door Spartoo.NL verzonden worden, krijgen allemaal een track & trace link waarmee je de bezorging kan volgen. Je ontvangt van Spartoo.NL een e-mail met deze tracking zodra je pakket aankomt in het sorteercentrum van de leverancier. Via deze link kan je de voortgang van de bezorging van je pakket volgen.
Indien de levering van je bestelling gepland staat en de termijn van de gegarandeerde levertijd nog niet verstreken is, verzoeken wij je om vriendelijk te wachten op de bezorging van het pakket. Let op: indien op de link staat aangegeven dat je pakket klaarligt op een servicepunt, kan je je pakket daar afhalen. Deze pakketten zijn te volgen met de track & trace.
Indien de levering van je pakket nog niet gepland staat of indien de gegarandeerde levertijd verstreken is, verzoeken wij je vriendelijk
contact op te nemen met de klantenservice op 085 - 888 30 19.
Landen waar Spartoo.nl bezorgt
De lijst met landen waar wordt bezorgd
- Nederland
- Belgie
- Aruba
- Bonaire
- Curaçao
- Saba
- Sint Eustatius
- Sint Maarten
- Suriname
Ik heb een klacht of een vraag. Hoe kan ik contact met jullie opnemen?
Je hebt een vraag? Je wenst meer informatie over een bepaald onderwerp? De klantenservice van Spartoo.nl beantwoordt al je vragen:
-
Je wordt doorverbonden met een medewerker van de klantenservice die al je vragen beantwoordt op 085-888.30.19 (lokaal tarief) van maandag t/m vrijdag tussen 9.00 en 17.00 uur.
-
Je kan ons ook bereiken door te klikken op "Help&Contact" en een bericht te sturen.
Je hebt een klacht? Wij proberen altijd een zo goed mogelijke service te leveren en de bestelde artikelen met de hoogste kwaliteit op tijd te leveren. Indien je niet tevreden bent over onze service dan zullen we ons uiterste best doen om je klacht zo snel mogelijk op te lossen, uiterlijk binnen 14 dagen.
Indien je een klacht hebt over onze en/of partnerproducten, of onze service (of de service van onze partners), dan kun je contact met ons opnemen via het contactformulier of telefonisch via 085-888.30.19 (lokaal tarief).
-
Mochten wij er samen niet uit komen, dan heb je altijd de mogelijkheid om een klacht in te dienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel.
-
Tevens is het mogelijk om je klacht voor te leggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform.
-
Neem contact met ons op via het contactformulier of per telefoon op 085-888.30.19. Wij helpen je zo snel mogelijk verder.
Laagste prijsgarantie
Als na aanschaf van een product op onze site blijkt dat de klant een gelijkwaardig aanbod ziet tegen een lagere prijs, inclusief verzendkosten, op een Nederlandse site met een online betalingssysteem, vergoedt Spartoo twee keer het prijsverschil.
-
De terugbetaling van het prijsverschil is gebonden aan de volgende voorwaarden :
- De aangegeven lagere prijs moet inclusief verzendkosten zijn,
- De goedkopere prijs mag niet voortkomen uit een specifieke promotie en,
- De leveringsvoorwaarden moeten identiek zijn aan de voorwaarden die wij aanbieden (artikel op voorraad, verzending tenminste één dag na aankoop, gratis levering) en,
- Het artikel dient identiek te zijn: nieuw, hetzelfde merk, hetzelfde model, hetzelfde materiaal, dezelfde kleur en,
- Het aangekochte artikel op Spartoo.nl moet in dezelfde maat en kleur beschikbaar zijn op de website waar het artikel goedkoper wordt aangeboden en,
- Het artikel moet aangeboden zijn op een Nederlandse website in de Nederlandse officiële munteenheid: euro en,
- De aanbieder dient net zoals Spartoo ook een online betalingssysteem te hebben en,
- Dit aanbod is éénmalig geldig per persoon en per artikel gekocht op Spartoo.nl.
Van de laagtse prijsgarantie zijn uitgesloten:
- Artikelen in de sale
- Artikelen die verkocht worden op veilingsites, advertentiesites en privé-verkoopsites
- Artikelen verkocht en verzonden door onze partner verkopers
- Leveringen buiten Nederland
De voorwaarden van de laagste prijsgarantie
Binnen 5 dagen na aankoop dient u de aanvraag in te dienen bij Spartoo door het contactformulier van de klantenservice in te vullen en de volgende procedure te volgen:
- Vermeld het Spartoo bestelnummer
- Vermeld de URL van de website waar het artikel goedkoper wordt aangeboden en de URL van het artikel op de website.
Indien aan alle bovenstaande voorwaarden wordt voldaan en na het verstrijken van uw wettelijke herroepingstermijn, en als u het aangekochte artikel behoudt, zal Spartoo de klant twee keer het prijsverschil vergoeden.
De terugbetaling wordt verwerkt in uw klantaccount via een door Spartoo gekozen betaalwijze. De terugbetaling wordt binnen 30 dagen verwerkt.
Hoe nodig ik mijn vrienden uit?
Je vriend(in) hoeft alleen maar jouw e-mailadres aan te geven bij zijn/haar inschrijving op Spartoo.nl.
Je kunt tevens je vrienden uitnodigen door het formulier
vrienden uitnodigen in te vullen rechtsboven in je klantaccount.
Bij de eerste bestelling van de door jou uitgenodigde vriend(in) ontvangt jij 10 euro. De bestelling is geldig na een periode van 30 dagen (i.v.m. eventuele retourzending), indien het gaat om een bestelling van minimaal 50 euro en indien geen enkel artikel uit deze bestelling retour is gezonden. Je vriend(in) ontvangt eveneens een korting van 10 euro bij zijn/haar eerste bestelling.
Je kunt tot maximaal 100 vrienden uitnodigen en tot 1000 euro verdienen.
De korting wordt uitgekeerd in cadeaubonnen die een jaar geldig zijn, en die je kunt gebruiken bij een volgende bestelling.
Je kunt je cadeaubonnen sparen en het tegoed gebruiken bij uw bestelling vanaf 20 gespaarde euros.
Hoe werkt het spaarpuntensysteem? Jouw spaarpunten zijn 12 maanden geldig.
Bij elke bestelling op Spartoo.nl ontvang je spaarpunten.
1 euro besteed = 2 spaarpunten
Een spaarpunt heeft een waarde van één eurocent
Het aantal spaarpunten per product vind je op de productpagina. Al je aankopen leveren punten op!
Bij elke aankoop worden je spaarpunten binnen een periode van 30 dagen bijgeschreven in je klantaccount, geretourneerde artikelen zijn hiervan uitgesloten. Je kunt jouw aantal spaarpunten op elke gewenst moment bekijken. Hiervoor kun je in je klantaccount klikken op de link
mijn account bovenaan onze website. Jouw spaarpunten zijn 12 maanden geldig.
Zodra je minimaal 500 spaarpunten hebt verzameld, kunje je tegoed uit laten betalen in de vorm van een tegoed en deze gebruiken bij uw volgende bestelling op onze website.
Hoe kan ik de overeenkomst herroepen of ontbinden?
Bij de aankoop van Spartoo artikelen heb je het recht om binnen een termijn van 30 dagen zonder opgave van redenen de overeenkomst te herroepen. De herroepingstermijn bedraagt 30 dagen vanaf de dag dat je de bestelling in ontvangst hebt genomen. Om het herroepingsrecht uit te oefenen, dien je ons door middel van een ondubbelzinnige verklaring (bijv. een via de post verzonden brief, fax of e-mail, enz.) te informeren over je beslissing om de overeenkomst te herroepen. Na melding van een herroeping heb je nog 14 dagen de tijd om het product terug te sturen.
Daarvoor kun je het onderstaande Modelformulier voor herroeping gebruiken. Als garantie van de herroepingstermijn is het voldoende dat je de verklaring over het uitoefenen van het herroepingsrecht voor het verstrijken van de herroepingstermijn verzendt.
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
— Aan:
Spartoo SAS
Klantenservice Nederland
16 rue Henri Barbusse
38100 Grenoble
Frankrijk
E-mail: adriana@spartoo.nl
— Ik/Wij (*) deel/delen (*) u hierbij mede dat ik/wij (*) onze overeenkomst betreffende
de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]*
de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]*
de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst]*,
herroept/herroepen*
— Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
— [Naam consument(en)]
— [Adres consument(en)]
— [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
* Doorhalen wat niet van toepassing is of invullen wat van toepassing is.
Stuur het modelformulier voor herroeping naar onze klantenservice:
Spartoo SAS
Klantenservice Nederland
16 rue Henri Barbusse
38100 Grenoble
Frankrijk
e-mail: adriana@spartoo.nl
Wanneer je de overeenkomst herroept, dienen wij je alle betalingen die wij van je hebben ontvangen, met inbegrip van de leveringskosten (uitgezonderd de aanvullende kosten die het gevolg zijn van het feit dat je niet de gratis leveringswijze hebt gekozen) en de kosten voor de betaalwijze Klarna (€3) en betalen in 3 termijnen (€5), uiterlijk 14 dagen vanaf de dag terug te betalen waarop wij je mededeling over de herroeping van de overeenkomst hebben ontvangen.
De financieringsovereenkomst (betaling in 3 termijnen en betalen op factuur) worden automatisch ontbonden. De kosten die in rekening zijn gebracht voor deze betaalwijzen worden aan de klant vergoed op het moment dat de klant gebruik maakt van zijn herroepingsrecht.
Om het volledige aankoopbedrag terug te storten gebruiken wij hetzelfde betalingsmiddel dat je bij de oorspronkelijke transactie hebt gebruikt. Wij kunnen weigeren om terug te betalen totdat wij de goederen hebben ontvangen, of totdat je het bewijs hebt geleverd dat je de goederen hebt teruggezonden. Je bent alleen aansprakelijk voor de waardevermindering van de goederen die het gevolg is van het gebruik van de goederen, dat verder gaat dan nodig is om de aard, de kenmerken en de geschiktheid van de goederen vast te stellen.
De kosten voor retourzending van Spartoo-artikelen zijn geheel voor onze rekening door een retouraanvraag te doen in uw klantaccount. Als u op een andere manier retourneert, zijn de kosten wel voor uw eigen rekening.
Blijven artikelen in mijn winkelmandje staan tussen verschillende bezoeken in?
Je hebt je keuze gemaakt maar je wilt niet meteen bestellen? Geen probleem! Als het artikel nog op voorraad is, blijft het in je
winkelmandje staan totdat je weer opnieuw inlogt in je klantaccount.
Premium Service
Spartoo.NL biedt u de
Premium Service aan u om voor in te schrijven.
De Premium Service is een betaalde service met een geldigheidsduur van 12 maanden bij de eerste inschrijving. Als u wilt blijven profiteren van de voordelen na de vervaldatum, dan kan u dit abonnement op deze service op onze website verlengen voor een nieuwe periode van 12 maanden dmv een betaalde bijdrage.
De voordelen van de Spartoo Premium Service zijn niet geldig op producten van onze partners die worden aangegeven met het icoon "partner product"
De voordelen van de Premium Service zijn als volgt:
- 10% onmiddellijke korting op alle artikelen buiten de sale-periode.
- 5% onmiddellijke korting op alle artikelen tijdens de sale-periode.
- Gratis 24-uurs express levering, indien de bestelling voor 13.00 uur is geplaatst.
- Betaling in 3 termijnen zonder bijkomende kosten.
- Exclusieve aanbiedingen : extra kortingen tijdens speciaal gereserveerde dagen voor Premium klanten
- De 10% korting is niet geldig in combinatie met andere aanbiedingen en op bepaalde merken.
- De 5% korting is geldig op afgeprijsde artikelen tijdens de sale.
- Betaling in 3 termijnen zonder extra kosten.
- Exclusieve aanbiedingen : extra kortingen tijdens speciaal gereserveerde dagen voor Premium klanten.
-
Voorwaarden toepassing kortingen :
- Voorwaarden toepassing 10% korting : deze korting op de prijs is niet cumuleerbaar met andere aanbiedingen en is niet van toepassing op de exclusieve merken van onze promoties (zie de voorwaarden van de lopende aanbiedingen).
- Voorwaarden toepassing 5% korting : deze korting op de prijs is cumuleerbaar op speciaal geselecteerde aanbiedingen tijdens de uitverkoop. De korting kan niet worden gecombineerd met andere aanbiedingen dan alleen de speciaal aangeduide kortingen tijdens de uitverkoop.
Waar kan ik technische informatie vinden over een artikel?
Als u tijdens het zoeken naar een product klikt op het artikel dat u leuk vindt, dan kunt u het model in 3D bekijken. Naast de foto van het product kunt u de productinformatie lezen waarin de eigenschappen en de samenstelling van het product zijn beschreven.
Hoe kom ik te weten of het artikel dat ik graag wil hebben op voorraad is?
De producten die op Spartoo.nl worden getoond, zijn producten die wij op voorraad hebben. Het kan echter gebeuren dat het door u gewenste model in uw maat niet meer op voorraad is. Alleen de beschikbare maten worden bij het product weergegeven. Als de schoenmaat die u zoekt niet wordt weergegeven dan hebben wij het artikel niet op voorraad. U kunt een size-alert ontvangen door op "Maatwaarschuwing" te klikken. Wij houden u dan per e-mail op de hoogte zodra de maat weer beschikbaar is.
Wat heeft Spartoo.nl mij te bieden?
Productgarantie
Op alle Spartoo artikelen zijn de algemene voorwaarden van toepassing en wij staan in voor de deugdzaamheid van het product. Bij een defect of beschadigd artikel als gevolg van een productiefout, kan er beroep worden gedaan op de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten en is niet gekoppeld aan een termijn.
Indien het product defect is (en dus niet doet wat de consument in alle redelijkheid mag verwachten), dan bieden wij de garantie aan om het artikel gratis om te ruilen indien voorradig. Neem in dit geval contact op via email met onze klantenservice en we zullen een gepaste oplossing aanbieden.
In geval van een defect artikel, vragen we je het volgende te doen:
1) Een beschrijving te geven over hoe het defect is ontstaan.
2) Duidelijke foto's op te sturen die het defect laten zien en ook foto's mee sturen van het volledige artikel (voor- en achterkant en bij schoenen ook een foto van de zolen.
3) De foto’s kun je sturen naar adriana@spartoo.nl onder vermelding van reclamatie. Na ontvangst van de foto’s wordt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 werkdagen een bericht over de afhandeling van je aanvraag.
Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:
- normale slijtage van zolen en hakken
- kale neuzen en hielen bij schoenen door normale slijtage
- afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
- beschadigingen ontstaan door wassen of drogen
- vlekken door het gebruik van een waterafstotende spray of andere onderhoudsproducten
Voor partner artikelen.
Bij partners is een omruiling niet mogekijk en zal er over worden gegaan tot een terugbetaling.
In het geval van een defect voor partner artikel is de volgende procedure van toepassing:
1) Een beschrijving te geven over hoe het defect is ontstaan.
2) Duidelijke foto's op te sturen die het defect laten zien en ook foto's mee sturen van het volledige artikel (voor- en achterkant en bij schoenen ook een foto van de zolen.
3) De foto’s kun je sturen naar adriana@spartoo.nl onder vermelding van reclamatie. Na ontvangst van de foto’s wordt je verzoek zo snel mogelijk in behandeling genomen. Je ontvangt uiterlijk binnen 14 werkdagen een bericht over de afhandeling van je aanvraag.
Wanneer het product defect is wegens normale slijtage kunnen wij dit helaas niet vergoeden. Klachten waar wij geen vergoeding voor kunnen bieden zijn:
- normale slijtage van zolen en hakken
- kale neuzen en hielen bij schoenen door normale slijtage
- afgeven en verkleuring van schoenen en kleding
- beschadigingen ontstaan door wassen of drogen
- vlekken door het gebruik van een waterafstotende spray of andere onderhoudsproducten
Waarmee kan ik betalen?
Kies je betaalmogelijkheid op de betaalpagina
« Betaalinformatie » tijdens je bestelling. Geaccepteerde betalingwijze op Spartoo.nl zijn de volgende :
-
Betaling via iDEAL: iDEAL is het systeem dat je direct koppelt aan je internetbankierprogramma bij een online aankoop. Je rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van je eigen bank.
-
Betaling per creditcard: Betaal je aankopen nu per creditcard. Dit kan met een Visa of Masterkaart. Selecteer deze betalingswijze op de betaalpagina en ga dan naar 'Bevestigen'. Voer het nummer van je kaart in, de geldigheidsdatum en de CVC-code, die op de achterkant van je kaart staat.
-
Betaling via Klarna-Factuur (1.50 euro): Bij deze betaalwijze hoef je nooit je kaartgegevens te verstrekken en je betaalt altijd pas na ontvangst van de bestelling thuis. Je ontvangt de factuur via de e-mail en je hebt 14 dagen de tijd om de betaling per bankoverschrijving te voldoen. Indien de betaling niet op tijd wordt voldaan, ontvang je een herinnering met aanmanningskosten. LET OP: Als je hebt gekozen voor de betaaloptie Klarna factuur en je wilt de schoenen retourneren is het belangrijk dat je zo spoedig mogelijk de retouraanvraag in je klantaccount uitvoert en het pakket naar ons retourzendt. Zo voorkom je dat je een betalingsherinnering ontvangt van Klarna. Nadat je retour is verwerkt, wordt het aankoopbedrag van de factuur aangepast,naar 0 euro of komt deze te vervallen.Wij behouden ons het recht voor om betaling met Klarna niet in alle gevallen aan te bieden. Het is niet mogelijk om met Klarna levering op een afhaalpunt te kiezen.
-
Betaling via PayPal: Met PayPal worden je financiële gegevens nooit doorgegeven aan SPARTOO.NL. Paypal codeert en beschermt het nummer van je kaart voor eens en voor altijd. Betaal online bij SPARTOO.NL door gewoonweg je e-mailadres en je wachtwoord in te voeren.
-
Betaling in 3 maandelijkse termijnen: een derde van het aankoopbedrag wordt direct afgeschreven, het tweede deel een maand na je aankoop en de rest van het bedrag wordt 2 maanden na aankoop geïnd. Deze betaalmogelijkheid is beschikbaar op de betaalpagina, door op de knop 'Andere betalingswijzen' te klikken. Deze service is mogelijk voor alle bestellingen vanaf 50 euro en voor deze service wordt 5.00 euro in rekening gebracht. Deze service is alleen mogelijk in combinatie met een creditcard; pinpassen, kaarten als Electron, Maestro, Cirrus of e-bankkaarten en prepaid kaarten worden niet aanvaard.
-
Betaling via een SPARTOO.NL cadeaubon:
voer de code van je cadeaubon in op de betaalpagina en bevestig
Is online betalen op Spartoo.nl beveiligd?
U kunt met het volste vertrouwen uw bestellingen plaatsen op Spartoo.nl met de garantie van optimale veiligheid! Spartoo.nl besteedt veel aandacht aan veiligheidskwesties met betrekking tot internetbetalingen. Uw bankgegevens worden versleuteld doorgegeven aan onze server via het SSL-protocol (Secure Socket Layer) en worden via een geheel beveiligde omgeving doorgegeven aan onze bank CIC. De gegevens worden in geen geval bewaard.
Hoe kan ik betalen met mijn Spartoo.nl cadeaubon of kortingsbon?
Je kunt je cadeaubon/kortingsbon in 3 stappen gebruiken, direct bij je volgende bestelling:
- Maak je keuze en plaats deze in je winkelmandje
- Plaats je bestelling
- Voer op de betaalpagina de code in van je cadeaubon/kortingsbon in het daarvoor bestemde veld.
Indien het bedrag van je cadeaubon hoger is dan de waarde van je bestelling, wordt het resterende bedrag op je cadeaubon-rekening bijgeschreven. Dit zal bij een volgende bestelling automatisch voorgesteld worden op de betaalpagina.
Indien het bedrag van je cadeaubon lager is dan de waarde van aankoop, dien je je betaling aan te vullen middels een andere betaalwijze.
Mijn kortingscode werkt niet: wat moet ik doen?
Vergeet niet om de geldigheidsdatum van je promotiecode te controleren:
- De kortingsbonnen zijn 3 maanden geldig.
- De cadeaubonnen zijn 1 jaar geldig.
- Let erop dat u het veld juist invult en voer uw code in zonder spaties.
- Als uw code werkt, zal een tekst verschijnen om u te informeren dat de bon is geaccepteerd.
- De codes kunnen niet worden gecombineerd: als u meerdere codes heeft, kunt u slechts één van de codes gebruiken voor uw bestelling.
- Kortingscodes en cadeaubonnen zijn niet te gebruiken op partnerproducten.
Is de prijs inclusief BTW?
De BTW is bij de prijs van de door Spartoo.nl aangeboden artikelen inbegrepen.
Op welke voorwaarden kan ik een artikel omruilen of retourneren?
*De volgende informatie is geldig op alle artikelen met uitzondering van de 'Partner Producten'.
Wij verwijzen je naar de productfiches van de 'partner producten' voor de specifieke lever- en retourvoorwaarden.
Alle artikelen die gekocht zijn op Spartoo.be kunnen worden geruild of teruggestuurd voor een terugbetaling. De klant heeft 30 dagen na ontvangst van de bestelling om een retouraanvraag te doen in zijn/haar klantaccount. Om artikelen retour te zenden, vragen wij de klant de volgende procedure te volgen:
Alle gekochte artikelen op Spartoo.nl kunnen retour worden gezonden. Je kunt hierbij kiezen voor een omruiling in een ander maat of een terugbetaling. Deze terugbetaling zal zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen plaatsvinden, de termijn ingaand op het moment dat het retour pakket ontvangen is. Het volledige bedrag van de bestelling wordt terugbetaald, inclusief de eventueel gemaakt bezorgkosten van de standaardlevering (uitgezonderd de aanvullende kosten die het gevolg zijn van het feit dat je niet de gratis leveringswijze hebt gekozen).
Artikelen dienen in nieuwe staat te worden teruggezonden, mogen niet buitenshuis zijn gedragen, de producten moeten overeenkomen met de geleverde producten en de producten dienen in goede staat (schoenendoos niet afgeplakt) in de originele verpakking geretourneerd te worden, alles in een goed gesloten verpakking.Uitzonderingen mogelijk. Bij beschadiging aan het product worden er kosten voor de consument in rekening gebracht. Is het product geheel niet meer verkoopbaar, dan kan de waardevermindering oplopen tot 100%.
Wie neemt de kosten voor het retourzenden voor zijn rekening?
De volgende informatie is geldig op alle artikelen met uitzondering van de 'Partner Producten'.
Wij verwijzen u naar de productfiches van de 'Partner Producten' voor de specifieke lever- en retourvoorwaarden.
U bent niet geheel tevreden over het product? Bij SPARTOO.NL heeft u na ontvangst van uw pakket 30 dagen de tijd om het/de artikel(en) in kwestie naar ons terug te sturen of te melden dat u deze terug wenst te sturen. De kosten voor retourzending van Spartoo-artikelen zijn geheel voor onze rekening door een retouraanvraag te doen in uw klantaccount. Als u op een andere manier retourneert, zijn de kosten wel voor uw eigen rekening. Artikelen dienen in nieuwe staat te worden teruggezonden. Bij beschadiging aan het product worden er kosten voor de consument in rekening gebracht. Is het product geheel niet meer verkoopbaar, dan kan de waardevermindering oplopen tot 100%.
Hoe kan ik een pakket retourneren?
Alle spartoo artikelen die zijn gekocht op spartoo.nl kunnen retour worden gezonden voor een omruiling (andere maat) of terugbetaling.
De retourperiode is 30 dagen vanaf de datum van ontvangst.
Wij verzoeken je om onderstaande retourprocedure te volgen:
Stap 1 : klantaccount
Log in op je
Spartoo.nl account met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar de rubriek
mijn retouren om het
aanvraagformulier voor retourzending in te vullen.
Stap 2: Retouretiket ontvangen
Na de eerste stap ontvang je een e-mail met een link waarmee je het retouretiket kunt printen. Het uitgeprinte etiket plak je op het pakket dat je wilt retourneren.
Stap 3:Pakket afgeven bij de post
Breng je pakket naar het postkantoor
Bewaar goed je retourbewijs totdat je ziet dat je retour is verwerkt.
3. Retourprocedure voor partnerproducten
Het is mogelijk om partnerproducten te retourneren binnen de retourperiode van onze partner. De retourperiode staat aangeven op de productpagina.
Stap 1 : klantaccount
Log in op je
Spartoo.nl account met je e-mailadres en wachtwoord en ga naar de rubriek
mijn retouren om het
aanvraagformulier voor retourzending in te vullen.
Stap 2 : Retourinformatie ontvangen
Na de eerste stap ontvang je een email met hoe je de retour kan doen en alle benodigde informatie.
Stap 3 : Pakket afgeven bij de post of aangegeven transporteur door de partner
Breng je pakket naar het Postkantoor of aangegeven transporteur door de partner.
Bewaar goed je retourbewijs totdat je ziet dat je retour is verwerkt.
Wat is een Partner Product?
Een partner product is een artikel dat door een professionele verkoper wordt aangeboden via de website van Spartoo.NL. Alle verkopers voldoen aan onze kwaliteitseisen inzake producten en diensten en worden zorgvuldig door Spartoo uitgekozen. Veilige betaalwijzen en kwaliteit zijn gegarandeerd als je de bestelling plaatst.
De producten worden aangegeven met het label "Partner Product" op de productpagina. Je kan ook filteren zodat je alleen de Spartoo-artikelen of partnerproducten te zien krijgt: "Spartoo", "Partnerproducten", "Alle verkopers".
Via de links op de productfiche vind je informatie over de verkoper, zijn leveringswijzen en zijn voorwaarden voor eventuele retourzendingen.
Wat zijn de voorwaarden betreft betaling, levering en retourzendingen van Partner Producten?
Betaalmogelijkheden
Je kan betalen met een creditcard of met Paypal. De betaalmogelijkheden zijn volledig beveiligd en je betaalt aan Spartoo. Als je een partnerproduct koopt, worden de details van de betaling nooit doorgegeven aan de verkoper.
Levering en retour
Je vindt de leverings- en retourvoorwaarden op de productpagina. Je kan op deze pagina klikken op de link naar 'levering' en 'retour' voor meer informatie.
Wij proberen zo goed als mogelijk partners voor te stellen die, net zoals Spartoo, gratis levering en retourzending aanbieden.
Onze partners zijn echter vrij in hun keuze om betalende leveringen en/of retourzendingen aan te bieden.
Hoe wordt een Partner Product geleverd?
Nadat je een bestelling hebt geplaatst op Spartoo.nl, verzendt onze partner jouw bestelling binnen 2 werkdagen.
Vervolgens ontvang je een mail met de naam van de transporteur en de barcode waarmee je je pakket kunt volgen. Je kunt op de website van de transporteur de voortgang van je bestelling volgen.
Hoe kan ik een Partner Product retourzenden?
Je kan Partner Producten retourzenden binnen de termijn die de Partner stelt. Je vindt deze
retourtermijn in de voorwaarden op de productpagina.
Gratis retour sturen geldt voor Spartoo artikelen en voor sommige Partner Producten, maar helaas niet voor allemaal. Vandaar het * sterretje op de homepage bij "Gratis Retourzenden". Je vindt deze informatie eveneens terug in de voorwaarden op de productpagina.
Om een Partner Product te retourneren, dien je een retouraanvraag te doen in je account op Spartoo.NL bij
mijn retouren.
Je ontvangt dan de nodige informatie per e-mail om je pakket retour te sturen.
Nadat onze Partner je retourpakket heeft ontvangen, zal de terugbetaling in werking gesteld worden en maakt Spartoo.NL het aankoopbedrag over op je rekening.